  • 101. Data: 2009-01-02 01:16:12
    Temat: Re: Lokata 8% BZ WBK - do kiedy?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    wiadomościnews:gjjgek$dkl$1@news.dialog.net.pl...

    >     W Gorzowie Wlkp. są dwie placówki Multibanku z wpłatomatami oddalone od
    > siebie o około 300-350 m.

    To macie farta..!

  • 102. Data: 2009-01-02 01:34:38
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

    >To macie farta..!

    Pod warunkiem, że w końcu te wpłatomaty dla "plebsu" z mBanku zostaną
    udostępnione.

  • 103. Data: 2009-01-02 09:21:48
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Marcin Wasilewski" news:gjjqv4$olh$1@news.task.gda.pl

    > Pod warunkiem, że w końcu te wpłatomaty dla "plebsu" z mBanku zostaną
    > udostępnione.

    Jak zostaną udostępnione dla klientów mBanku to i tak się nic nie zmieni.
    Będą stały zepsute jak te mBankowe :) - dlaczego tak się będzie działo, to
    chyba każdy zainteresowany wie :)

  • 104. Data: 2009-01-02 16:56:16
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Piotr Karski" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Będą stały zepsute jak te mBankowe :) - dlaczego tak się będzie działo, to

    Może naświetlisz.... ja w teorie o x razy mniejszym ilorazie IQ
    użytkowników mBanku nie wierzę, jakoś w Łodzi wpłaty w bankomatach
    MultiBanku można robić od około miesiąca i jakoś nie słychać aby były
    wiecznie zepsute.

  • 105. Data: 2009-01-02 17:15:44
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Marcin Wasilewski" news:gjlgv8$ihs$1@news.task.gda.pl

> [...]
    > użytkowników mBanku nie wierzę, jakoś w Łodzi wpłaty w bankomatach
    > MultiBanku można robić od około miesiąca i jakoś nie słychać aby były

    He he he oczywiście pisałem to z ironią, jednak nie zmienia to faktu, że
    niektórzy klienci mBanku inteligencją przy wpłatomatach nie grzeszą...

  • 106. Data: 2009-01-02 19:33:07
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 2 Sty, 02:34, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote:
> [...]
    n33g2000pri.googlegroups.com...

    >     Pod warunkiem, że w końcu te wpłatomaty dla "plebsu" z mBanku zostaną

    W Warszawie są całe trzy wpłatomaty, wiecznie popsute. Jak mam konto w
    mBanku od siedmiu lat, tak nigdy nie udało mi sie z nich skorzystać.

  • 107. Data: 2009-01-02 20:43:33
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > W Gorzowie Wlkp. są dwie placówki Multibanku z wpłatomatami oddalone od
    > siebie o około 300-350 m.

    Dziś mbank podał, że za 10 transakcji w miesiącu zwalnia z opłaty rocznej za
    KK. Czy to nam czegoś nie przypomina? :-)))

  • 108. Data: 2009-01-02 21:06:56
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Możesz jaśniej? Czy pijesz, że ma to być ta super hiper promocja dla
    > aktualnych posiadaczy?

    http://www.mbank.pl/download/promocje/promocja_Karta
    _bez_oplat_do_11.03.2009.pdf

    Na razie czasowo, ale to ewidentna kalka z Multibanku.

  • 109. Data: 2009-01-02 21:07:02
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

> [...]
    > za KK. Czy to nam czegoś nie przypomina? :-)))

    Możesz jaśniej? Czy pijesz, że ma to być ta super hiper promocja dla

    BTW. pamiętacie jakie warunki miała promocja "na zawsze za darmo"? Tzn. do
    końca roku wystarczyło złożyć wniosek, czy uzyskać kartę? A jeśli uzyskać
    kartę to jako aktywną, czy wystarczy wydanie w systemie?

  • 110. Data: 2009-01-03 21:14:01
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:gjlvlc$n6o$1@news.task.gda.pl...
    > BTW. pamiętacie jakie warunki miała promocja "na zawsze za darmo"? Tzn. do
    > końca roku wystarczyło złożyć wniosek, czy uzyskać kartę? A jeśli uzyskać
    > kartę to jako aktywną, czy wystarczy wydanie w systemie?
    raczej wniosek o nią, to przeca ich wina długie rozpatrywanie
    skorzystałem, moja pierwsza kredytówka
    wczoraj zamówiłem dodatkową na tych samych zasadach
    bo to w ramach tej samej umowy

    czyli 58zł za wydanie, zwrócone po wydaniu 300zł w ciągu 3 miechów
    2-3 tankowania w miesiącu i problem z głowy