  • 11. Data: 2008-12-30 07:05:04
    Temat: Re: Lokata 8% BZ WBK - do kiedy?
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > ciekawe co zrobi Multi, na początku stycznia kończą mi się tam lokaty...

    Obniży, bo nigdy nie było tak, że mielli wyższy % od mbanku. W końcu tak
    naprawdę to BRE i sami sobie nie będą strzelać gola.

  • 12. Data: 2008-12-30 07:06:13
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > jakoś nic nowego nie pokazał, ciągle mogę założyć lokatę "zysk wyższej
    > klasy", ale zauważyliście? bank już nie reklamuje ww. lokaty...czyli
    > koniec bliski

    Do jutra, więc sens reklamowania byłby marny. Szczególnie, że pojutrze
    ludzie mają wolne, a ktoś musiałby zdjąć reklamę.

  • 13. Data: 2008-12-30 08:18:38
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Obniży, bo nigdy nie było tak, że mielli wyższy % od mbanku. W końcu tak
    > naprawdę to BRE i sami sobie nie będą strzelać gola.

    a może tym razem pokażą, że Multi jest lepszejszy? ;-)

    to, że mBank miał zawsze wyższy % o niczym nie świadczy przcież "nic nie
    może przecież wiecznie trwać"...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2008-12-30 08:19:39
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > a może tym razem pokażą, że Multi jest lepszejszy? ;-)
    >
    > to, że mBank miał zawsze wyższy % o niczym nie świadczy przcież "nic nie
    > może przecież wiecznie trwać"...

    Polityka BRE zawsze była taka, że mbank ma wyższy %, ale brak placówek, a
    Multi niższy, ale za to więcej placówek i wpłatomatów. Dlatego już dziś
    sobie zaznaczam wątek, aby już na początku stycznia móc wkleić "a nie
    mówiłem" :-))

  • 15. Data: 2008-12-30 08:35:38
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "LemonR" news:gjbl2e$9pj$1@inews.gazeta.pl

    > Wbijając wzrok w fusy wieczornej herbaty wychodzi mi że zmiana
    > oprocentowania w dół nastąpi od 2 ego stycznia.
    > LemonR

    Wiadomo o ile? ;) Konto oszczędnościowe pewnie też zjedzie w dół. - szkoda
    ;)

  • 16. Data: 2008-12-30 08:37:04
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "RobertS" news:gjclh9$14pi$1@opal.icpnet.pl

    > to, że mBank miał zawsze wyższy % o niczym nie świadczy przcież "nic nie
    > może przecież wiecznie trwać"...

    O czym dobitnie klienci mBanku mogą przekonywać się od pewnego czasu. Dobry
    bank zmienia się w pospolitą kaszankę...

  • 17. Data: 2008-12-30 08:40:30
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > O czym dobitnie klienci mBanku mogą przekonywać się od pewnego czasu.
    > Dobry
    > bank zmienia się w pospolitą kaszankę...

    Zawsze wyższy od Multi to miał do wczoraj.

  • 18. Data: 2008-12-30 08:44:43
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > jak się dzwoni do Multi to nadal można usłyszeć info dot. lokaty wyższej
    > klasy, z jej założeniem rownież nie ma problemu...

    I tak powinno być... do jutra. Od pojutrza najlepsza lokata w Multi z bólem
    przekracza 6%, co już jest obniżką o 2% w stosunku do obecnej oferty.
    Co do Multimaksów to celuję, że 5% zrobią na dniach.

  • 19. Data: 2008-12-30 08:45:30
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

  • 20. Data: 2008-12-30 08:49:16
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Przecież mbank ma placówki.

    haha... proponuję spróbować Ci w nich wpłacić gotówkę :-)