  • 21. Data: 2008-12-30 08:51:32
    Temat: Re: Lokata 8% BZ WBK - do kiedy?
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    Szymon pisze:
    > Polityka BRE zawsze była taka, że mbank ma wyższy %, ale brak placówek, a
    > Multi niższy, ale za to więcej placówek i wpłatomatów. Dlatego już dziś
    > sobie zaznaczam wątek, aby już na początku stycznia móc wkleić "a nie
    > mówiłem" :-))

    Przecież mbank ma placówki.

  • 22. Data: 2008-12-30 08:58:34
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > I tak powinno być... do jutra. Od pojutrza najlepsza lokata w Multi z
    > bólem przekracza 6%, co już jest obniżką o 2% w stosunku do obecnej
    > oferty.
    > Co do Multimaksów to celuję, że 5% zrobią na dniach.

    a skąd ta pewność? masz dostęp do "dobrze poinformowanego źródła"? czy może
    tylko spekulujesz...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2008-12-30 09:27:59
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > a skąd ta pewność? masz dostęp do "dobrze poinformowanego źródła"? czy
    > może tylko spekulujesz...

    spekulacje. Takie dane ma baaardzo wąska grupa osób.

  • 24. Data: 2008-12-30 10:26:05
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    Szymon pisze:

    > haha... proponuję spróbować Ci w nich wpłacić gotówkę :-)

    Jakie by te placówki nie były, to jednak są. mBank płaci tym ludziom,
    więc uzasadnienie, że wyższe oprocentowanie w zamian za brak placówek
    przestało być aktualne.

  • 25. Data: 2008-12-30 10:27:25
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Jakie by te placówki nie były, to jednak są. mBank płaci tym ludziom, więc
    > uzasadnienie, że wyższe oprocentowanie w zamian za brak placówek przestało
    > być aktualne.

    Nie, no nie wygłupiaj się. Koszty utrzymania placówki, która operuje
    gotówką, niekoniecznie tylko PLN, a koszty punktu (sam mbank nazywa to coś
    kioskami) są w ogóle nieporównywalne. Liczba tych mkiosków w porównaniu do
    placówek Multibanku też nie poraża.

  • 26. Data: 2008-12-30 11:28:36
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Szymon" news:gjcn10$34q$1@news.dialog.net.pl

    > Zawsze wyższy od Multi to miał do wczoraj.

    Ot co... A tak ogólnie to mBank pikuje ciągle w dół z ofertą/podejściem do
    klienta itp. od kiedy Lachowski kopnął w dupeczkę ten cały kurwidołek...

  • 27. Data: 2008-12-30 11:29:39
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Szymon" news:gjct9k$7r0$1@news.dialog.net.pl

    > Liczba tych mkiosków w porównaniu do
    > placówek Multibanku też nie poraża.

    Obsługa również...

  • 28. Data: 2008-12-30 11:33:28
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "ruf10" news:gjcsvu$mh3$1@achot.icm.edu.pl

    > Jakie by te placówki nie były, to jednak są. mBank płaci tym ludziom,
    > więc uzasadnienie, że wyższe oprocentowanie w zamian za brak placówek
    > przestało być aktualne.

    OK. Jest w tym co piszesz trochę prawdy, ale trzeba na to wszystko spojrzeć
    bardziej racjonalnie. Ilość placówek/mKiosków mBanku i koszt ich utrzymania
    jest nieporównywalnie niższy niż placówek banków, które w chwili obecnej
    oferują klientowi to samo bądź o wiele więcej niż mBank.

    "Internetowość" mBanku nie stanowi już żadnego argumentu za tym bankiem a
    oferta depozytów daje mi do myślenia, czy ludzie którzy tam pracują za dużo
    biorą pewnych substancji w czasie przerwy i potem są tak "twórczy" z ofertą
    czy też zwyczajnie ktoś na mBanku chce położyć krzyżyk, jeżeli już tego nie
    zrobił.

  • 29. Data: 2008-12-30 11:34:15
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Szymon" news:gjcnhf$3js$1@news.dialog.net.pl

    > haha... proponuję spróbować Ci w nich wpłacić gotówkę :-)

    Jak będzie miał szczęście i trafi na sprawny wpłatomat to ów próba powinna
    zakończyć się sukcesem :)

  • 30. Data: 2008-12-30 11:44:43
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Ot co... A tak ogólnie to mBank pikuje ciągle w dół z ofertą/podejściem do
    > klienta itp. od kiedy Lachowski kopnął w dupeczkę ten cały kurwidołek...

    Nie zachwycałbym się tak Lachowskim. Zdecydowanie przereklamowana postać.