  • 31. Data: 2008-12-30 11:45:59
    Temat: Re: Lokata 8% BZ WBK - do kiedy?
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Jak będzie miał szczęście i trafi na sprawny wpłatomat to ów próba powinna
    > zakończyć się sukcesem :)

    Szczególnie, iż częśc mkiosków wpłatomatem nie dysponuje :-))

  • 32. Data: 2008-12-30 12:01:35
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Gru, 12:33, "Piotr Karski" <p...@b...pl> wrote:
> [...]
    >
    > OK. Jest w tym co piszesz trochę prawdy, ale trzeba na to wszystko spojrzeć
    > bardziej racjonalnie. Ilość placówek/mKiosków mBanku i koszt ich utrzymania
    > jest nieporównywalnie niższy niż placówek banków, które w chwili obecnej
    > oferują klientowi to samo bądź o wiele więcej niż mBank.
    >
    > "Internetowość" mBanku nie stanowi już żadnego argumentu za tym bankiem a
    > oferta depozytów daje mi do myślenia, czy ludzie którzy tam pracują za dużo
    > biorą pewnych substancji w czasie przerwy i potem są tak "twórczy" z ofertą
    > czy też zwyczajnie ktoś na mBanku chce położyć krzyżyk, jeżeli już tego nie

    Mam wrażenie, że to celowe dołowanie mBanku to wstęp do jego
    likwidacji lub czegoś w rodzaju fuzji z Multibankiem. Po co BRE dwa
    brandy, dwa grzybki w barszcz to za wiele...

  • 33. Data: 2008-12-30 12:13:50
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Mam wrażenie, że to celowe dołowanie mBanku to wstęp do jego
    likwidacji lub czegoś w rodzaju fuzji z Multibankiem. Po co BRE dwa
    brandy, dwa grzybki w barszcz to za wiele...
    -------------------
    Nie wydaje mi się. Fuzja samych wpłatomatów ciągnie się miesiącami. Poza tym
    mBank ma za dużo chybionych zupełnie projektów w stylu telefonii komórkowej.
    Co zrobić z tym dziadostwem? Do tego zupełnie inne procedury (np. wydawania
    kart), jakieś tam ubezpieczenia, SFI i inne głupstwa, na których niewielu
    klientów zyskuje, a koszty są ogromne i to jeszcze często mBank jest tylko
    pośrednikiem, więc wiąże się umowami w innymi podmiotami. W tej chwili
    powrót do 2 kont: emax i ekonta, z solidnym % i bez wodotrysków jest już
    bardzo trudny, by nie powiedzieć niemożliwy. Koszty się rozbuchały i nie ma
    co z tym teraz zrobić.

  • 34. Data: 2008-12-30 14:04:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 29 Dec 2008 21:35:49 +0000 (UTC), w <gjbfrl$etm$1@inews.gazeta.pl>,
    "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl> napisał(-a):

    > Nie musisz 'odwiedzać' - możesz założyć i przelać netem [w pracy ;) ]

    Netem to można założyć lokatę na 10% :).
    Ale to nie to samo co przejść się z buta i dać na 8% ;p.

  • 35. Data: 2008-12-30 14:45:53
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    r...@k...pl <r...@k...pl> napisał(a):

    > Netem to mo=BFna za=B3o=BFy=E6 lokat=EA na 10% :).
    > Ale to nie to samo co przej=B6=E6 si=EA z buta i da=E6 na 8% ;p.

    Przypuszczam, że się mylisz:
    "... * wygodny dostęp &#8211; lokatę założysz w każdej placówce BZ WBK, a jeśli
    posiadasz usługi BZWBK24 również przez Internet, telefon lub WAP."

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/63171

    Dotyczy m.inn. tego: "3-miesięczna Lokata SzybkoZarabiająca. Uczciwe i
    bezpieczne 8% w skali roku!"

  • 36. Data: 2008-12-30 14:48:12
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Szymon" news:gjd1qh$bac$1@news.dialog.net.pl

    > Nie zachwycałbym się tak Lachowskim. Zdecydowanie przereklamowana postać.

    Nie zaprzeczysz jednak, że kiedy dzierżył stery mBanku wyglądało to znacznie
    lepiej niż obecnie.

  • 37. Data: 2008-12-30 14:49:07
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Szymon" news:gjd1st$bf9$1@news.dialog.net.pl

    > Szczególnie, iż częśc mkiosków wpłatomatem nie dysponuje :-))

    W 5 kwartale przyszłego roku sieć wpłatomatów mBanku zostanie znacząco
    powiększona ;)

  • 38. Data: 2008-12-30 14:51:29
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "szczurwa"
    .googlegroups.com

    > Mam wrażenie, że to celowe dołowanie mBanku to wstęp do jego
    > likwidacji lub czegoś w rodzaju fuzji z Multibankiem. Po co BRE dwa
    > brandy, dwa grzybki w barszcz to za wiele...

    Powstaje zatem pytanie czemu odbywa się to w taki a nie inny sposób? Jeżeli
    rzeczywiście działania, których jesteśmy świadkami mają na celu
    doprowadzenie do ewentualnej fuzji z mBankiem to moim skromnym zdaniem
    będzie z tego więcej szkody niż pożytku. Pewna część klientów już dała sobie
    siana z tą instytucja (są do niej zbyt mocno zrażeni), skąd więc pewność, że
    tylko i wyłącznie odświeżony produkt będzie lepszy - żadna a ryzyko bardzo
    duże - ryzyko, że wcale nie będzie wyglądało to tak kolorowo jak zapewne
    myślą mędrcy na stołkach.

  • 39. Data: 2008-12-30 15:00:40
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Szymon" news:gjd3h5$cjq$1@news.dialog.net.pl

    > Nie wydaje mi się. Fuzja samych wpłatomatów ciągnie się miesiącami.

    Jest to podyktowane w głównej mierze znaczącymi obawami klientów Multibanku,
    że klienci mBanku po prostu im je popsują ;) Nie ukrywajmy, że statystycznie
    rzecz biorąc wpłatomaty Multi psują się znacznie rzadziej niż ma to miejsce
    w przypadku BRE. Gdzie szukać przyczyny - w głowach i inteligencji klientów
    (coponiektórych) :)

    > Poza tym mBank ma za dużo chybionych zupełnie projektów w stylu telefonii
    komórkowej.
    > Co zrobić z tym dziadostwem?

    Zlikwidować, bądź znacząco poprawić ofertę (np. wrócić do korzeni, co jak co
    ale oferta na początku działalności mBank Mobile była cacy). Oczywiście na
    jedno ani drugie chyba w najbliższej przyszłości nie ma co liczyć.

    > Do tego zupełnie inne procedury (np. wydawania kart)

    Dodajmy dupiate procedury, które bardziej denerwują niż ułatwiają życie
    klientów.

    > W tej chwili powrót do 2 kont: emax i ekonta, z solidnym % i bez
    wodotrysków jest już
    > bardzo trudny, by nie powiedzieć niemożliwy.

    Czemu?

    > Koszty się rozbuchały i nie ma co z tym teraz zrobić.

    Wrócić do korzeni, zmienić podejście do klienta, zachować pewne elementy
    "nowej" strategii biznesowej, zmodyfikować pewne procedury i będzie cacy -
    koszty można ograniczyć i dać ludziom to czego naprawdę im trzeba.
    Dla mnie bank ma być bankiem a nie namiastką hipermarketu, a niestety tym
    coraz bardziej staje się mBank. Z resztą wystarczy spojrzeć na jego główną
    stronę.

    Pozdrawiam.

    PS. Ale się nam OT zrobił :D

  • 40. Data: 2008-12-30 15:02:05
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    <r...@k...pl> news:hhakl45qubbbm7eelot3tbr7bgbg7s298q@4ax.com

    > Netem to można założyć lokatę na 10% :).

    W BZ WBK również :) Właśnie sobie założyłem dwie :D

    > Ale to nie to samo co przejść się z buta i dać na 8% ;p.

    A to prawda. Szczególnie, że nawet szef dał pół godzinki na wycieczkę do
    oddziału na założenie konta :D