  • 81. Data: 2008-12-31 14:58:29
    Temat: Re: Lokata 8% BZ WBK - do kiedy?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-12-31, Szymon <n...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Nie mógłbym, ale skoro uważamy, że SFI jest na miarę produktu najgorszego to
    > wracam do punktu wyjścia - czym się tu zachwycać, że mBank go posiada?

    Nie utożsamiam SFI z FA.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 82. Data: 2008-12-31 15:15:54
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Szczególnie, iż częśc mkiosków wpłatomatem nie dysponuje :-))

    Część? Raczej przeważająca większość.

  • 83. Data: 2008-12-31 15:16:38
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Póki co jakieś 2 lata temu w moim mieście (125 tys.) był wpłatomat, ale
    > zlikwidowali.

    Czyżbyś też w Gorzowie mieszkał?

  • 84. Data: 2008-12-31 16:03:13
    Od: c...@g...com

    On 31 Gru, 08:00, "Szymon" <n...@o...pl> wrote:

    > Po pierwsze mBank od dawna proponowa SFI jako /.../
    Już dawno takiego bezsensownego narzekania nie czytałem. Dopóki
    fundusze akcyjne ostro rosły to rozumiem że "inwestorzy" byli
    zachwyceni własną genialnością i mB był w porządku ? Skoro zaczęły
    spadać to oczywiście nie jest winny inwestor tylko mB który udostępnia
    fundy bez opłat za nabycie. Jeśli ktoś nadzieje się na nóż to
    oczywiście winny jest producent noża ?
    Poza tym jeśli dla tych "inwestorów" istnieją tylko fundusze akcyjne
    to niestety ale pretensję mogą mieć tylko do siebie. Nie ma obowiązku
    znać się na fundach - nie ma obowiązku w nie inwestować.
    Poza tym ciekawie jest czytać krytykę produktu (lokaty
    strukturyzowane), który jeszcze na rynek nie wszedł. Ciemnowidzem
    jesteś ?

  • 85. Data: 2008-12-31 16:24:47
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Piotr Gralak" news:gjfjj9$9jn$1@inews.gazeta.pl

    > u mnie nie

    U mnie również nie był potrzebny SMS do założenia lokaty. W dniu wczorajszym
    założyłem dwie lokatki, dzisiaj wpadła jeszcze jedna do kolekcji. Wszystko
    bez potwierdzania żadnymi SMSami itp.

  • 86. Data: 2008-12-31 16:25:12
    Od: "LemonR" <L...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Karski" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > "LemonR" news:gjbl2e$9pj$1@inews.gazeta.pl

    > Wiadomo o ile? ;) Konto oszczędnościowe pewnie też zjedzie w dół. - szkoda
    > ;)
    Bez fusów odpowiem, że o 1%.
    LemonR

  • 87. Data: 2008-12-31 16:26:54
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Marcin Wasilewski" news:gjfs00$qhi$1@news.task.gda.pl

    > Na wyciągu jest to opisane następująco: Tytuł operacji BZWBK24 Lokata
    > Szybkozarabiająca, 3M, oprocentowanie stałe 8,00%

    > Zobacz tylko, czy przy koncie oszczęd. nie jest to sformułowane jako
    > "wypłata", bo pod taką dało by się już podciągnąć.

    U mnie nie ma żadnej "wypłaty". Jest tylko informacja o założeniu lokaty i
    jej szczegółach.

    PS. Posiadam tylko KO w BZ WBK.

  • 88. Data: 2008-12-31 16:41:29
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "LemonR" news:gjg6dd$br4$1@inews.gazeta.pl

    > Bez fusów odpowiem, że o 1%.
    > LemonR

    To jest wywróżone, czy zapewnione? I co najważniejsze zjazd o 1% dotyczy KO
    i lokaty szybkozarabiającej czy też jeden z produktów z tego duetu się przed
    tym zjadem obroni?

  • 89. Data: 2008-12-31 16:59:31
    Od: "LemonR" <L...@g...pl>

> [...]
    > KO
    > i lokaty szybkozarabiającej czy też jeden z produktów z tego duetu się

    Zapewnione!!! mówię o lokacie
    Wejdź na stronę banku to się przekonasz.
    P.S.
    Udanej zabawy Sylwestrowej

  • 90. Data: 2008-12-31 17:42:16
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "LemonR" news:gjg8dl$llp$1@inews.gazeta.pl

    > Zapewnione!!! mówię o lokacie
    > Wejdź na stronę banku to się przekonasz.

    Może ja ślepy jestem, ale nigdzie nie mogę znaleźć informacji o zjeździe w
    dół :) - cały czas na stronie są widoczne banerki reklamujące lokatkę 8%.

    Jeżeli nawet BZ WBK zjedzie na 7% to i tak lokata będzie bardzo przyjemnie -
    będę miał przynajmniej jakąś alternatywkę dla lokaty urodzinowej, która
    kończy się 15 stycznia :) mBank tymi pieniędzmi już nie będzie dłużej
    obracał :)

    Ciekawi mnie jeszcze co zaoferuje getin od 2 stycznia.

    > P.S.
    > Udanej zabawy Sylwestrowej

    Dziękuję, życząc również udanej zabawy sylwestrowej.