  • 11. Data: 2013-07-06 01:29:58
    Temat: Re: Lokata Bonjour na 5.5% w Lion's Bank
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości
    news:51d7413d$0$1223$65785112@news.neostrada.pl...

    > Mogliby sobie jedynie kupiĺ toner do drukarki. Ponieważ jako÷ĺ
    > wydrukowanych dokumentów nie koresponduje z wizerunkiem tego banku.
    > Ale pewnie czepiam siý ;-)

    Nie powiedziałbym, że się czepiasz. Mnie nieustannie śmieszy
    spam reklamowy Noble banku, a w nim mało nobliwe odzywki
    typu "załap się na wysokie oprocentowanie" :)

    Pan Hrabia mógłby się poczuć co nieco zdezorientowany ;p

  • 12. Data: 2013-07-08 00:34:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    rocent-3-miesiace-bez-zakladania-konta/#comment-7525

    > Ale z tego co mozna sie zorientowac to tylko do zalozenia w oddziale /tylko 5 w
    calej Polsce/ i bez obslugi przez net. Jesli ten Lions Bank jest wlasciwie oddzialem
    Idea banku dlaczego nie zaproponowac takiej lokaty w Idea?? Mysle, ze chetnych wielu
    by sie wielu znalazlo..

    bo IB to bank "dla mas" zobacz jak wyglądają oddziały Lion'S i wszystko
    będzie jasne

    ps
    czy komuś się udało założyć tę lokatę na 5,5%? do 100kzł i oczywiście
    żadnych możliwości negocjacji

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2013-07-08 22:20:12
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 5 Jul 2013 12:40:15 -0700 (PDT), Glaukon napisał(a):

    > jak popatrzymy na haslo reklamowe "indywidualizm czyni cie lwem" i reszte
    marketingowego belkotu, to widac, ze oferta jest kierowana do swiezo wzbogaconych
    ludzi z pretensjami do awansu spolecznego. Moze to target banku, a moze po prostu
    pracownicy agencji reklamowych nie potrafia wyjsc poza te perspektywe.

    Polecam w temacie:
    http://juniorbrandmanager.blogspot.com/2013/02/jak-s
    ie-robi-reklame.html

    --