  • 1. Data: 2011-07-05 06:35:13
    Temat: Lokata GOL
    Od: "michal" <mmilek@USUN_TO.op.pl>

    Witam.

    Wczoraj skończyła mi się lokata w getinonline. W sobote dzwonił do mnie Pan
    z GOL i namawiał na przedłużenie. Po namowach poległem i zgodziłem sie. Ile
    trzeba czekać żeby nowa lokata pojawiła się (była widoczna w serwisie
    internetowym) bo od wczoraj nie ma ani pieniedzy ani lokaty ?
    (BTW nowa lokata ma sie nazywać "Wróć do mnie" - 5,79% netto o ile pamietam
    i nie jest dostęona przez internet - przynajmniej tak mówił Pan ;) )

    pozdr

  • 2. Data: 2011-07-05 07:10:20
    Temat: Re: Lokata GOL
    Od: luc <b...@g...net>

    On 5 Lip, 08:35, "michal" <mmilek@USUN_TO.op.pl> wrote:
> [...]
    > (BTW nowa lokata ma sie nazywać "Wróć do mnie" - 5,79% netto o ile pamietam
    > i nie jest dostęona przez internet - przynajmniej tak mówił Pan ;) )

    Mam podobnie, wczoraj stare się kończyły, wczoraj nowe zostały
    założone. Świnka wypełniona. Tylko odsetki jeszcze nie spłynęły na
    osobne konto...

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 3. Data: 2011-07-05 07:13:16
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "michal" <mmilek@USUN_TO.op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (BTW nowa lokata ma sie nazywać "Wróć do mnie" - 5,79% netto o ile pamietam i
    > nie jest dostęona przez internet - przynajmniej tak mówił Pan ;) )

    Peklo 40k wnioskow wiec juz "na wspolnej" jest 5,71 netto
    Ano chyba nie jest - na razie ;)

  • 4. Data: 2011-07-05 13:08:54
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Witam,

    Mam to samo. Kazali czekac kilka dni bo sa zawaleni zakładniem tych lokat
    przez konsultantów :)

    Sami sobie winni. Nie przewidzieli że będzie tylu chętnych czy co ?

    Damian

  • 5. Data: 2011-07-05 15:06:44
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Wczoraj skończyła mi się lokata w getinonline. W sobote dzwonił do mnie
    > Pan z GOL i namawiał na przedłużenie. Po namowach poległem i zgodziłem

    Na start konczy mi sie jutro i dzisiaj zadzwonila pani
    czy chce zalapac sie na wspolna, ktora jak wiecie konczy sie dzisiaj :).

    Albo Czarny naprawde potrzebuje kasy albo ....
    :)

  • 6. Data: 2011-07-05 16:04:26
    Od: "m" <x...@q...com>

    > Albo Czarny naprawde potrzebuje kasy albo ....
    > :)

    Albo co ?