  • 11. Data: 2009-01-19 19:07:24
    Temat: Re: Lokata Killer podgląd i zrywanie online
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:20090119192448.50abd543@cartel, *xbartx* wrote:

    > Przecież po założeniu konta dostajesz na maila nowe hasło?

    Nietypowa kombinacje wielkosci liter w moim mailu.

    szkdoa tez ze hasla sie nie da zmienic.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 12. Data: 2009-01-19 20:58:18
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "tompod@" <t...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    Bank Pocztowy wreszcie wdrożył funkcjonaność podglądu i zrywania lokat
    internetowych (np. Killer) osobom bez konta ROR.

    Mam pytanie odnosnie tych lokat. Jak dlugo lokata wraca na konto w przypadku
    jej zerwania w dzien zapadalnosci? Na stronie jest tylko informacja, ze bank
    ma 2 dni robocze w przypadku zerwania lokaty przed terminem. Dla takiej
    lokaty 10-dniowej istotne jest ile dni pieniadze nie procentuja? Jak to
    wyglada w praktyce w banku pocztowym?

  • 13. Data: 2009-01-20 19:26:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > terminem. Dla takiej lokaty 10-dniowej istotne jest ile dni pieniadze nie
    > procentuja? Jak to wyglada w praktyce w banku pocztowym?

    A czy mozna teraz zrywac przez internet lokaty odnawialne ??

  • 14. Data: 2009-01-20 23:21:25
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 19 Jan 2009 08:40:42 -0800 (PST), tompod@ napisał(a):

    > W podglądzie lokat nie widać niestety ile przyrosło oprecentowania -
    > widać tylko datę założenia lokaty i kwotę początkową.

    To nie jest data założenia lokaty!!! To jest data złożenia wniosku!
    Ja się właśnie na tym przerysowałem, bo tę datę potraktowałem jako datę
    założenia lokaty i zerwałem lokatę o 1 dzień za wcześnie!
    Prawdę mówiąc, odnoszę wrażenie, że zostało to zrobione z premedytacją,
    gdyż informacje zawarte na stronie WWW są praktycznie bezużyteczne, a
    chcąc uniknąć popełnienia błędu trzeba decyzje podejmować w oparciu o
    wydrukowane dokumenty "Wniosku o założenie lokaty" oraz "Dowodu
    założenia lokaty", gdyż tylko tam znajdują się potrzebna nam informacje.
    Tak jak data na stronie WWW nie jest datą założenia lokaty, tak samo tam
    podany numer konta nie jest tym numerem konta na którym jest złożona
    lokata i który jest wydrukowany na "Dowodzie założenia lokaty", lecz
    jest numerem konta (całkiem innym!), na który my wykonaliśmy przelew, a
    który jest podany tylko na "Wniosku o założenie lokaty".
    Czyli mówiąc krótko:
    Na innym papierze mamy numer konta lokaty, a na całkiem innym datę jej
    rozpoczęcia, kwotę, oprocentowanie itp!
    W dodatku jakkolwiek każdy wniosek o założenie lokaty ma swój własny
    numer, to na "Dowodzie założenia lokaty" tego numeru nie ma!
    Jeśli ktoś ma więcej kont i w momencie ich zakładanie nie sparował sobie
    tych kartek ze sobą, to potem będzie miał problem by dojść, który
    wniosek o założenie lokaty, której z założonych lokat dotyczy!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 15. Data: 2009-01-20 23:25:47
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 19 Jan 2009 21:58:18 +0100, Krzysztof napisał(a):

> [...]
    > ma 2 dni robocze w przypadku zerwania lokaty przed terminem. Dla takiej
    > lokaty 10-dniowej istotne jest ile dni pieniadze nie procentuja? Jak to

    Zaraz po północy wypełniłem wniosek o zerwanie lokaty i tego samego dnia
    (nie wiem którą, ale przypuszczam, że ostatnią sesją KIR) środki
    znalazły się na moim koncie w mBanku.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 16. Data: 2009-01-24 20:20:03
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 21 Sty, 00:25, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    > Zaraz po północy wypełniłem wniosek o zerwanie lokaty i tego samego dnia
    > (nie wiem którą, ale przypuszczam, że ostatnią sesją KIR) środki
    > znalazły się na moim koncie w mBanku.

    gdzie się wypełnia wniosek o zerwanie lokaty odnawianej?
    na razie jestem przed założeniem pierwszej i zastanawiam się, czy aby
    do jej zerwania nie będę musiał się na pocztę wybierać?

    --
    plusz

  • 17. Data: 2009-01-24 21:08:13
    Od: sorden <s...@w...pl>

    plusz wrote:

    > gdzie się wypełnia wniosek o zerwanie lokaty odnawianej?
    > na razie jestem przed założeniem pierwszej i zastanawiam się, czy aby
    > do jej zerwania nie będę musiał się na pocztę wybierać?

    jest opcja w podgladzie www

    --
    in

  • 18. Data: 2009-01-24 22:14:15
    Od: " finder24" <f...@g...pl>

    > A czy mozna teraz zrywac przez internet lokaty odnawialne ??

    Ja mam identyczne pytanie. Czy ktoś to już robił? Do tej pory w przypadku
    odnawialnych trzeba było się fatygować do oddziału. Czy ten serwis umożliwia
    ominięcie tego kroku? Czy w takim przypadku pieniądze wracają na konto, z
    którego wyszły?

    finder24

  • 19. Data: 2009-01-25 22:40:41
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 24 Sty, 23:14, " finder24" <f...@g...pl> wrote:

> [...]
    > ominięcie tego kroku? Czy w takim przypadku pieniądze wracają na konto, z

    Właśnie się załogowałem lokaty-online.pl i jest opcja zerwij lokatę.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus