  • 1. Data: 2010-04-28 20:02:00
    Temat: Lokata OPEN - lokata nie została założona
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    Trochę sobie protestowałem zakładanie lokat przez lokaty.open.pl o
    zauważyłem że kwota we wniosku jest mało ważna. System i tak przyjmie
    i założy lokaty jak się wyśle więcej, jak i mniej - na kwotę jaką się
    przelało na rachunek lokaty. Nawet nie jest ważny tytuł może być
    cokolwiek nie musi być nr wniosku. Nawet fajnie wygląda jak przychodzi
    potwierdzenie z wykluczającymi się informacjami: założyłem lokate na
    14999 a wysłąłem 500 zł i oto co otrzymałem. Oczywiście lokata na 500
    została założona.

    Witaj,
    Informujemy, że Twoja lokata o parametrach:
    Nazwa lokaty: Lokata optymalna
    Kwota: 14999
    nie została założona.

    Na rachunek wpłynęły środki w kwocie niezgodnej z deklarowaną.
    W najbliższych 24h skontaktuje się z Tobą konsultant w celu
    wyjaśnienia tej sytuacji.

    a w potwierdzeniu:

    Potwierdzenie założenia Lokaty numer WWW 10D6C18
    Niniejszym potwierdza się założenie w dniu 26.04.2010 roku Lokaty dla:
    na nastepujących warunkach:
    Nazwa Lokaty Lokata optymalna
    Kwota i Waluta Lokaty 14999 PLN

    Ciekawe co przyjdzie w papierowym potwierdzeniu z podpisem i
    pieczątką. Jak będzie też lokata na 15 tyś to będzie fajnie :) Szkoda
    tylko że jedyny odział maja w Warszawie bo można by iść z takim
    papierkiem aby zerwać lokatę na 15 tyś. Ale to chyba już by podlegało
    pod jakieś paragrafy :(

  • 2. Data: 2010-04-28 20:11:05
    Temat: Re: Lokata OPEN - lokata nie została założona
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Damian Niusy wrote:

> [...]
    > jedyny odział maja w Warszawie bo można by iść z takim papierkiem aby
    > zerwać lokatę na 15 tyś. Ale to chyba już by podlegało pod jakieś

    No ale jakbys zamiast 15000,00 wysłał 1500,00 to zawsze się możesz
    tłumaczyć że ci się przecinek pomylił :P

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 3. Data: 2010-04-28 20:23:55
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> napisał

> [...]
    > z wykluczającymi się informacjami: założyłem lokate na 14999 a wysłąłem
    > 500 zł i oto co otrzymałem. Oczywiście lokata na 500 została założona.

    Uważam, że jest tam totalny bajzel, niekompetentni pracownicy na infolinii,
    być może jest to związane ze zmianą "systemu", ale i tak jestem zszokowana.
    A.

  • 4. Data: 2010-04-28 21:16:58
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    Damian Niusy wrote:

> [...]
    > lokata na 500 została założona.
    >

    > Witaj,
    > Informujemy, że Twoja lokata o parametrach:

    Weź spróbuj założyć na 65536, może będzie zabawnie:)

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 5. Data: 2010-04-29 00:23:13
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 28 Apr 2010 21:16:58 +0000 (UTC), MHC Mega napisał(a):

    > Weź spróbuj założyć na 65536, może będzie zabawnie:)

    System zwróci mu złotówkę czy ujemne zero? ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2010-04-30 21:55:04
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    Damian Niusy <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Trochę sobie protestowałem zakładanie lokat przez lokaty.open.pl o
    [...]
    Też zrobiłem niestandardowego testa , bo spróbowałem przedłużyć lokatę
    założoną 3 miesiące temu na maksymalny limit 15 K PLN do której są teraz już
    dopisane odsetki, czyli kwota total lokaty przekracza dopuszczalny limit.
    W nowym systemie nieustająco komunikat &#8222;Prosimy spróbować ponownie za
    chwilę&#8221;, przy czym chwila trwa już drugi dzień.
    W starym systemie: wyświetlone info że wniosek został przyjęty, znika opcja
    przedłużenia lokaty, ale nie pojawia się rekord w &#8222;Złożone wnioski&#8221;.
    Znaczy że analitycy OF przegapili use case o przedłużeniu lokaty z opcją
    podziału jeśli poprzez dopisane odsetki kwota przekracza limit.

    Bug do poprawy.

  • 7. Data: 2010-05-01 18:14:33
    Od: "Valdek" <v...@v...pl>

    "Tomasz Opalski" news:hrfjjn$okr$1@inews.gazeta.pl

    [ciach]

    napisz do nich z poziomu konta.
    Ja od siebie dorzuciłem sugestię aby automatycznie wydłużali o dzień - dwa
    lokatę, która kończy się w weekend/dzień wolny od sesji elixir.
    Ty dorzucisz opisany w swoim poście bug i jest szansa, że jakoś pchniemy ten
    system do przodu :)

  • 8. Data: 2010-05-02 08:44:51
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    Valdek <v...@v...pl> napisał(a):

    > Ja od siebie dorzuciłem sugestię aby automatycznie wydłużali o dzień - dwa
    > lokatę, która kończy się w weekend/dzień wolny od sesji elixir.

    A to też jest dobry pomysł. Mi jak raz lokata kończy się dzisiaj, jutro
    wolne, a przedłużyć się nie da.

  • 9. Data: 2010-05-02 14:52:16
    Od: "Valdek" <v...@v...pl>

    "Tomasz Opalski" news:hrje23$o2g$1@inews.gazeta.pl

    > A to też jest dobry pomysł. Mi jak raz lokata kończy się dzisiaj, jutro
    > wolne, a przedłużyć się nie da.

    IMHO takie przedłużanie z automatu ww. przypadku jest po prostu uczciwsze :)