  • 21. Data: 2009-04-17 07:48:22
    Temat: Re: Lokata Strukturyzowana - mBank
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Vonnegut79onVAIO" <v...@V...onet.pl> wrote in message
    news:gs81t3$hm1$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Witam,
    >
    > Tak sie zastanawiam nad lokata strukturyzowana mBanku, ale nie mam
    > doswiadczena z takimi produktami. Nie pisza nic o dodatkowych oplatach -
    > czyli albo nie zarobie nic albo maks. 26,91% w skali roku ? Zadnej
    > prowizji ? Ktos z Was ma wyrobiona opinie o takiego rodzaju / tej lokacie
    > ?
    >
    > Link:
    > http://www.mbank.pl/indywidualny/inwestycje/struktur
    y/rafineria_zysku/#tabs=0

    > Dzieki
    >
    > Vonn79

    jesli spojrzec na wykres historyczny cen ropy (np
    http://stooq.pl/q/?s=cl.f&c=1y&t=l&a=lg&b=0), to zakladanie ze "zmiesci" sie
    w przedziale 57 - 72 USD w czasie nastepnych 6M nie jest specjalnie
    prawdopodobne. Nie wchodzilbym w ten deal. To tania kasa dla banku...

    george

  • 22. Data: 2009-04-17 08:33:18
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    Vonnegut79onVAIO wrote:
> [...]
    > czyli albo nie zarobie nic albo maks. 26,91% w skali roku ? Zadnej
    > prowizji ? Ktos z Was ma wyrobiona opinie o takiego rodzaju / tej

    Jak dla mnie to zwykle zlodziejstwo. Popatrz na podobna lokate "kocham
    franka", zaczynala sie jakos w polowie lutego i dla porownania rzuc
    okiem na wykres CHFPLN http://stooq.pl/q/?s=chfpln&c=3m&t=l&a=ln&b=1
    IHMO jesli ktos na tym zarobi to jedynie mbank.
    MaciejZ

  • 23. Data: 2009-04-17 15:04:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 17 Apr 2009 08:32:35 +0200, w <gs96ue$p92$1@news.interia.pl>,
    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał(-a):

    > To nie dla mnie - przynajmniej teraz. Od GPW w najbliższej przyszłościna
    > trzymam się z daleka.

    Czyli wracasz, gdy znowu będzie na górce? :D

  • 24. Data: 2009-04-17 15:18:41
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <r...@k...pl> news:ck6hu419n43uu83bapfbm8iv78b25tevv3@4ax.com

    > Czyli wracasz, gdy znowu będzie na górce? :D

    W chwili obecnej na baaaardzo długi okres czasu zawiesiłem na kołku
    zainteresowanie tematami związanymi z GPW i pochodnymi.
    Z jazdy bez trzymanki wyszedłem na + co nie zmienia faktu, że to co można
    było oglądać w ostatnim czasie nauczyło mnie tego, że lepiej dostać mniej,
    ale mieć i co najważniejsze SPAĆ SPOKOJNIE :)