  • 1. Data: 2006-04-17 20:17:32
    Temat: Lokata + fundusz inwestycyjny
    Od: "Marcin Kaczmarczyk" <m...@m...pl>

    Co sądzicie o tego typu ofertach. Wysokie oprocentowanie lokaty + brak
    opłaty przy wpłacie na fundusz. Chodzi mi o ofertę Millenium (SuperDuet):
    http://www.millenet.pl/Millennium/produkty_i_uslugi/
    lokaty/?_p=16607
    oraz o ofertę KredytBanku:
    http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/oszcze
    dzanie_inwestowanie/Fundusz_Lokata

    We wtorek postaram się odwiedzić te dwa banki i dowiedzieć się czegoś
    więcej.

    Pozdrawiam
    Kaczmar

  • 2. Data: 2006-04-17 20:38:34
    Temat: Re: Lokata + fundusz inwestycyjny
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Wysokie oprocentowanie lokaty + brak opłaty przy wpłacie na fundusz.

    Na stronie KB wyczytałem, że "Im wcześniej się zdecydujesz na nasz fundusz,
    tym mniejszą poniesiesz opłatę za wydanie certyfikatów inwestycyjnych.",
    więc jakieś opłaty chyba za nabycie są.
    Generalnie tego typu oferty są dla osób, które nie inwestywały w fundusze
    lub boją się ryzyka z tym związanego i mogą "zamrozić" część swoich
    pieniędzy na dłuższy okres.

    W millennium masz ten minus, że fundusz musisz trzymać min. rok. Jeśli
    odkupisz go wcześniej, to płacisz normalną opłatę za nabycie. No i wyniki
    funduszy millennium nie są porażające (z łatwością znajdziesz lepsze) oraz
    najwyższe % masz na lokacie 3 miesięcznej dla 1/4 zainwestowanej kwoty (w
    sumie tak czy siak niewielkie pieniądze).
    A kredyt bank zdaje się uruchomił specjalny fiz do tej oferty. Brak wyników
    hisotrycznych plus ww. opłata zniechęcają. Nie możesz porównać wyników z
    innymi tfi, a ta opłata "pokryje" wysokie % na lokacie. Chociaż dają
    gwarancję kapitału, jednak nie podają ile musisz trzymać część funduszową.
    Tzn. pewnie podają, ale nie gdzieś w statusie czy prospekcie emisyjnym, ale
    to maaaasa stron do przeczytania ;) Wydaje mi się, że to będzie więcej niż
    rok.

    Napisz jutro właśnie o KB, bo nawet mnie zainteresowało :)

  • 3. Data: 2006-04-19 07:44:19
    Od: "marek" <a...@v...pl>

    Po co się pakować w lokatę bankową + fundusze inwestycyjne !!
    Obecnie najlepiej jest wybrać tylko fundusze inwestycyjne mimo opłaty
    wstępu.
    Najlepiej jest mieć koszyk ponad 20 funduszy do wyboru.
    Możliwość przerzucania środków między nimi bez płacenia podatku Belki i bez
    płacenia opłat wstępu.

    TO SIĘ NAZYWA INWESTYCJA !!!

    Pozdrawiam.

    Marek

    Użytkownik "Marcin Kaczmarczyk" <m...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:e20t5n$fu1$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2006-04-19 08:12:22
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    marek napisał(a):
> [...]
    > Najlepiej jest mieć koszyk ponad 20 funduszy do wyboru.
    > Możliwość przerzucania środków między nimi bez płacenia podatku Belki i bez

    Czy jesteś pewien, że w przypadku konwersji nie płaci się belkowego?
    Z tego co słyszałem, w mBanku się płaci.

    L.

  • 5. Data: 2006-04-19 09:04:39
    Od: "marek" <a...@v...pl>

    Jestem tego pewien że
    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy jesteś pewien, że w przypadku konwersji nie płaci się belkowego? Z
    > tego co słyszałem, w mBanku się płaci.
    >
    > L.

    Jestem tego pewien że w obrębie produktu o którym mówię w przypadku
    konwersji:

    NIE PŁACI SIĘ BELKOWEGO !!! ( za zmianę funduszu. :-)

    Pozdrawiam.

    Marek.

  • 6. Data: 2006-04-19 09:17:36
    Od: "marek" <a...@v...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy jesteś pewien, że w przypadku konwersji nie płaci się belkowego? Z
    > tego co słyszałem, w mBanku się płaci.
    >
    > L.

    Witam.

    Jeśli jest ktoś z GRUPOWICZÓW zainteresowany dodatkowymi informacjami na
    ten temat proponuje porozmawiać na gg.

    Mój numer gg: 7554490

    Pozdrawiam

    Marek

  • 7. Data: 2006-04-19 09:50:06
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-04-19 11:17, kiedy marek zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

    > Witam.
    >
    > Jeśli jest ktoś z GRUPOWICZÓW zainteresowany dodatkowymi informacjami na
> [...]

    Skoro to jest dostępna i legalna oferta, to dlaczego nie napiszesz
    wprost, o co chodzi?

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 8. Data: 2006-04-19 10:21:39
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Skoro to jest dostępna i legalna oferta, to dlaczego nie napiszesz wprost,
    > o co chodzi?

    To są pewnie jakieś fundusze parasolowe, czy coś w tym stylu. Masz
    kilka(naście) subfunduszy do wyboru i swobodnie przerzucasz środki między
    nimi niepłacąć belkowego.
    Żadna rewelacja na rynku. IMO dużym minusem tego typu oferty są _zazwyczaj_
    spore opłaty i stosunkowo długi okres inwestycji.

  • 9. Data: 2006-04-19 10:41:20
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-04-19 12:21, kiedy zycie_po_zyciu
> [...]

    > Żadna rewelacja na rynku. IMO dużym minusem tego typu oferty są _zazwyczaj_
    > spore opłaty i stosunkowo długi okres inwestycji.

    Ja wiem, że żadna rewelacja, tym bardziej dziwi mnie atmosfera
    tajemniczości, jaką Marek stara się zupełnie niepotrzebnie budować.

  • 10. Data: 2006-04-19 10:54:10
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    yayco wrote on 2006-04-19 11:50:
    > Skoro to jest dostępna i legalna oferta, to dlaczego nie napiszesz
    > wprost, o co chodzi?

    Obstawiam Scandie albo Nationwide, ale tam są chyba jakieś i to spore
    opłaty.

    Była swego czasu dyskusja porównująca Scandię do SFI mBanku:
    http://tinyurl.com/hfwmc

    Pozdrawiam
    Michał M