  • 11. Data: 2009-01-14 20:55:48
    Temat: Re: Lokata - gdzie najlepsza ?
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    plusz pisze:

    > zależy na ile tolerujesz ryzyko :)
    > można nawet na kokos.pl :) całkiem fajna zabawa

    Masz jakies doswiadczenia ?
    Mozesz sie podzielic ?

    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man

  • 12. Data: 2009-01-14 20:57:39
    Od: "slawek kozlowski" <s...@a...pl>

    > Uzytkownik "Wika" <w...@g...com> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...
> [...]

    W eurobanku od 50k pln mozna negocjowac oprocentowanie lokaty. Moze ktos ma
    jakies doswiadczenia ?

    slawekk

  • 13. Data: 2009-01-14 21:44:12
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 14 sty 2009 o 21:55 GMT, Dannyboy napisał(a):

    > Masz jakies doswiadczenia ?
    > Mozesz sie podzielic ?

    Ja narazie duzo tam nie zainwestowalem, ale prawie niecaly 1k, jeden gosciu
    splacil kilka rat i narazie sie ociaga, ale to byla chyba moja pierwsza
    pozyczka i przez nieuwage zainwestowalem 50zl na 24mies... :(, teraz
    inwestuje tylko na max 3 miesiace i splaty sa narazie wszystkie bez
    zastrzezn... oprocentowanie jakies dostaje to nie mniej niz 15%,
    najczesciej w okolicach 20 i ponad procentow...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ An ambassador is an honest man sent ]
    [ Ekg: #3781111 ][ abroad to lie and intrigue for the ]

  • 14. Data: 2009-01-14 22:16:54
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "slawek kozlowski" news:gklk4j$apu$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > W eurobanku od 50k pln mozna negocjowac oprocentowanie lokaty. Moze ktos
    ma
    > jakies doswiadczenia ?

    To negocjowanie dotyczy też przedsiębiorców? bo firemka ma do ulokowania na
    lokacie 1 100 000 PLN i przydała by się jakaś dobra ofertka dla tych
    pieniędzy :)

  • 15. Data: 2009-01-15 07:25:30
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

> [...]
    > zastrzezn... oprocentowanie jakies dostaje to nie mniej niz 15%,
    > najczesciej w okolicach 20 i ponad procentow...

    Splacalnosc na kokosie jest na dosyc niskim poziomie, i tylko dobrze
    dobierajac aukcje mozna faktycznie cos zarobic. Wiekszosc niestety traci
    zamiast zarabiac przez oszustow tam bywajacych. Windykacja jest tragiczna
    tak wiec lepiej 8% na lokacie niz 20 wirtualnych % i co miesiac dreszczyk
    emocji przed 11-tym czy aby dluznik odda.

  • 16. Data: 2009-01-15 08:18:23
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 15 sty 2009 o 08:25 GMT, kaktus napisał(a):

> [...]
    > tak wiec lepiej 8% na lokacie niz 20 wirtualnych % i co miesiac dreszczyk
    > emocji przed 11-tym czy aby dluznik odda.

    Ale tak samo jak bank nie rozdaje kredytow jak leci tylko przeprowadza
    weryfikacje, tak samo zanim sie udzieli pozyczki na kokosie trzeba
    przemyslec komu dac a komu nie, dzieki temu nie mam klopotow...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]