  • 11. Data: 2009-05-17 21:22:07
    Temat: Re: Lokata internetowa
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    news:c5be16a4-4d5c-47e8-b30e-b24c10f019da@21g2000vbk
    .googlegroups.com

    > Dzieki! Tak, dlatego prosilem o rade o lokatach "bez koniecznosci
    > wizyty w oddziale, kurierow, oddzwaniania etc.".

    No to jak jest w końcu z tobą bradley.st bo ja się już chyba pogubiłem w tym
    wątku... Zakładasz lokatę w getinie (przez internet) czy w OF? Bo jeżeli to
    drugie, to żaden kurier Cię nie odwiedzi w domu.

    Swoja droga, zastanawiaja mnie roznice w ilosci informacji niezbednych
    do otwarcia lokaty w: Meritum, OF (Noble) i Pocztowym, bo te trzy
    sprawdzilem.

    > OF (Noble) bierze kase od wszystkich i nawet nie mrugnie. Zdesperowani
    > jacys?

    Może bardziej nastawieni na klienta i jego pieniądze :)
    Ja korzystam, nie narzekam :) - wszystko ładnie i sprawnie :)

  • 12. Data: 2009-05-17 21:39:29
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 17 Maj, 17:22, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > No to jak jest w końcu z tobą bradley.st bo ja się już chyba pogubiłem w tym
    > wątku... Zakładasz lokatę w getinie (przez internet) czy w OF? Bo jeżeli to
    > drugie, to żaden kurier Cię nie odwiedzi w domu.

    W OF, oczywiscie! Ale podziekowac za opinie nalezy, nie? :) Nawet
    jezeli okazuje sie, ze nie dziala w moim przypadku.
    Jakby nie bylo, ktos sobie zadal trud i odpowiedzial.

  • 13. Data: 2009-05-17 21:42:39
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    .googlegroups.com

    > W OF, oczywiscie! Ale podziekowac za opinie nalezy, nie? :) Nawet
    > jezeli okazuje sie, ze nie dziala w moim przypadku.
    > Jakby nie bylo, ktos sobie zadal trud i odpowiedzial.

    Bo na grupie są życzliwi ludzie, ot co :)

  • 14. Data: 2009-05-21 23:15:36
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 17 Maj, 17:22, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Może bardziej nastawieni na klienta i jego pieniądze :)
    > Ja korzystam, nie narzekam :) - wszystko ładnie i sprawnie :)

    I nawet mimo ze ksieguja wplywy z opoznieniem, to z data kiedy
    rzeczywiscie otrzymali pieniadze, przepraszam, "środki pieniężne".

    I nawet nie-polski adres i telefon przelkneli. I SMSa wyslali.

    No no... Jestem pod wrazeniem.

    Ale w to papierowe potwierdzenie w ciagu tygodnia to uwierze jak
    zobacze. :)