  • 1. Data: 2012-03-12 18:31:17
    Temat: Lokata - jaka i gdzie?
    Od: komarek <m...@g...com>

    Witam.
    Mam ok. 80 kzł do dyspozycji i czas 2 lat. Gdzie i na jak długi okres założyć lokatę?
    Czy lepiej na 2 lata od razu i mieć spokój, czy na krótsze okresy? Co byście
    polecili?
    Pzdr

  • 2. Data: 2012-03-12 21:45:00
    Temat: Re: Lokata - jaka i gdzie?
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "komarek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    sion-forums@ynbo9...
> [...]
    >założyć lokatę?
    >Czy lepiej na 2 lata od razu i mieć spokój, czy na krótsze okresy? Co

    A kto moze przewidziec co sie w "Polszcze" bedzia dzialo w przeciagu 2 lat
    i jak sie beda ksztaltowac stopy procentowe, moze byc spadek stop, ale i
    hiperinflacja,
    albo wymiana zlotowki na kaczora donalda ;)
    Reasumujac mozna cos zyskac, mozna tez stracic mrozac gotowke na taki okres
    w Banku

    Pozdro