  • 11. Data: 2011-01-03 20:44:20
    Temat: Re: Lokata jedniondiowa na 4% mBanku
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent bliippp nadaje:
    > Jest wiec szansa zalapac sie na taka lokate w
    > wysokosci 4%?

    Znajdź na forum post MK z 29.12.2010 o tytule "/mBank/ Jednodniowki
    ciagle 4%". Kliknij na zamieszczony tam link. Aby założyć promocyjną
    lokatę musisz posiadać na koncie emax plus minimum 1000 zł.

  • 12. Data: 2011-01-03 21:01:44
    Od: "bliippp" <b...@v...net>

    > Znajdź na forum post MK z 29.12.2010 o tytule "/mBank/ Jednodniowki ciagle
    > 4%". Kliknij na zamieszczony tam link. Aby założyć promocyjną lokatę
    > musisz posiadać na koncie emax plus minimum 1000 zł.

    tak, znam ten wątek, na koncie mam deklarowaną kwotę, ale podczas próby
    zakładania lokaty nigdzie nie mam info na jakie % będzie lokata a żal mi
    utopić kasę, wolę na emax plusie 3% trzymac niz blokowac w lokacie na takie
    samo 3 %.
    Ktoś zakladal juz korzystając z tego linku i działa 4%?
    Czy to zonacza ze link od mbanku do wszystkich wygladal jednakowo?

  • 13. Data: 2011-01-03 21:21:12
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "bliippp" <b...@v...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ktoś zakladal juz korzystając z tego linku i działa 4%?
    > Czy to zonacza ze link od mbanku do wszystkich wygladal jednakowo?

    ten link działa tylko u osób, które miały info o tej promocji na swoim
    koncie.

    Jacek

  • 14. Data: 2011-01-03 21:39:13
    Od: Wojtek <o...@e...rivnet>

    "bliippp" <b...@v...net> wrote:

> [...]
    > próby zakładania lokaty nigdzie nie mam info na jakie % będzie lokata
    > a żal mi utopić kasę, wolę na emax plusie 3% trzymac niz blokowac w

    A co to za blokowanie skoro tą lokatę możesz w każdej chwili zerwać i
    pieniądze lądują z powrotem na eMax+.
    Poza tym 3% na jednodniówce jest większe, bo jest bez podatku.

    --
    Wojtek

  • 15. Data: 2011-01-03 22:01:12
    Od: "bliippp" <b...@v...net>

    > ten link działa tylko u osób, które miały info o tej promocji na swoim
    > koncie.

    no wlasnie ale skad mam to wiedziec, nie sledzilem info w banku tak
    dokladnie i nie pamietam takiej informacji zwlaszcza ze nie bylem
    zainteresowany lokatami w tamtym czasie

  • 16. Data: 2011-01-03 23:33:11
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    > no wlasnie ale skad mam to wiedziec, nie sledzilem info w banku tak
    > dokladnie i nie pamietam takiej informacji zwlaszcza ze nie bylem
    > zainteresowany lokatami w tamtym czasie

    na partyline sie dowiesz

    Jacek

  • 17. Data: 2011-01-04 22:47:23
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 3 Jan 2011 22:01:44 +0100, bliippp napisał(a):
> [...]
    > utopić kasę, wolę na emax plusie 3% trzymac niz blokowac w lokacie na takie

    Tak jak piszą - nic nie blokujesz. Jak się okaże że nie ma 4% tylko 3%, to i
    tak będzie lepiej niż emax+ z którego jeszcze kradnie Belka. A lokatę możesz
    zerwać w dowolnym momencie, pod warunkiem że nie jest to w godzinach od
    północy do mniej więcej 3 rano ;)

    > Ktoś zakladal juz korzystając z tego linku i działa 4%?

    Tak.

    > Czy to zonacza ze link od mbanku do wszystkich wygladal jednakowo?

    Tak.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 18. Data: 2011-01-04 23:47:34
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 3 Jan 2011 20:15:44 +0100, MarekZ napisał(a):
> [...]
    k/#tabs=1

    > Ja uważam, że nie ma szansy. Gdybyś dostał ten link, dostawałbyś także jego
    > kolejne uaktualnienia, ostatnie kilka dni temu. Wg mnie to oznacza, że nie
    > dostałeś tego linka, gdyż nie spełniałeś warunków. A jeśli uważasz, że
    > spełniałeś, to może reklamacja na mLinii?

    Ja CHYBA kiedyś dostałem ten link (ale mogło mi się pochrzanić, bo żona na
    100% dostała ;) a teraz nie przyszła żadna wiadomość o przedłużeniu
    promocji. Mimo to link podany tutaj mi działa, i lokaty śmigają na 4% (wiem
    że śmieszne pieniądze, ale nie chce mi się zakładać konta w meritum ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 19. Data: 2011-01-05 00:28:28
    Od: "bliippp" <b...@v...net>

> [...]
    > możesz
    > zerwać w dowolnym momencie, pod warunkiem że nie jest to w godzinach od

    a mozesz puscic ten link, bo ten co znalazlem od MK to jest taki zwykly link
    ze strony mbanku

  • 20. Data: 2011-01-05 01:00:33
    Od: "bliippp" <b...@v...net>

> [...]
    > możesz
    > zerwać w dowolnym momencie, pod warunkiem że nie jest to w godzinach od

    ok sprobowalem na minimalna kwote i poszlo
    teraz pytanie;
    -oplaca sie bardziej kilka lokat po 20 tys. czy raczej mniejszze?
    -czy mam zaznaczac automatyczne odnawianie, czy jesli nie zaznacze to lokata
    bedzie trwala jeden dzien?
    -czy za zerwanie lokaty sa pobierane jakies oplaty, czy moge tego dokonac
    dowolnego dnia bez dodatkowych oplat?