  • 1. Data: 2012-11-17 16:41:52
    Temat: Lokata jesienna - Getin :-)
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Lokata Jesienna w Getinie - 5.9% na 4 miesiące.
    Nazwa nomen omen - jak na nią patrzę to mnie smutek i zaduma bierze
    nad schyłkową porą banku... wróć - roku ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-11-18 14:10:06
    Temat: Re: Lokata jesienna - Getin :-)
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:k88b8u$3p7$1@node2.news.atman.pl...
    > Elo
    >
    > Lokata Jesienna w Getinie - 5.9% na 4 miesiące.
    > Nazwa nomen omen - jak na nią patrzę to mnie smutek i zaduma bierze nad
    > schyłkową porą banku... wróć - roku ;-)

    Cóż... właśnie wyklikałem kilka wniosków tym Polskim
    Banku Przedsiębiorczości :) Formularz jest lepszy, niż
    np. aliorowy, gdyż na końcu procesu jest przycisk do
    założenia kolejnej lokaty z takimi samymi parameterami.
    Wówczas wszystkie dane są już w formularzu, trzeba tylko
    przepisać kod chroniący formularz przed botami.

    Jest też tzw. "lokata wielokrotna", ale ona zbija wszystko
    w jedną kwotę, co mi akurat nie pasuje.

  • 3. Data: 2012-11-18 17:10:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." k88b8u$3p7$...@n...news.atman.pl

    > Lokata Jesienna w Getinie - 5.9% na 4 miesiące.
    > Nazwa nomen omen - jak na nią patrzę to mnie smutek i zaduma bierze nad schyłkową
    porą banku... wróć - roku ;-)

    [dawno o Smoleńsku nie pisałem?...]

    Robi się Tobie smętnie, nie smutno, ale smętnie?

    Mnie dziś w Meritum skończyła się lokata...
    Pobrać debetówką i wpłacić do mBanku?...

    Kto będzie, modląc się, prosił Boga o zacięcie się wpłatomatu mBanku?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-11-18 21:04:28
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam,

    > Lokata Jesienna w Getinie - 5.9% na 4 miesiące.

    A przy składaniu wniosku jest:

    Wybrana lokata Lokata Jesienna
    Data wniosku 18.11.2012

    Oprocentowanie 6.10% :-)