  • 1. Data: 2007-01-12 11:35:25
    Temat: Lokata, konto w jakim banku najlepsze oprocentowanie?
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    Witam.
    Pytam tutaj bo napewno wiecie lepiej, a szukanie na stronach wszystkich
    bankow
    jest troche zmudne tymbardziej ze nie zawsze pisza tam wszystkie szczegoly,
    i czesto jest tak napisane ze wlasciwie nie do konca wiadomo o co chodzi:)
    Interesuje mnie jakies wysokooprocentowane konto, ewentualnie lokata,
    ale napewno nie zadne fundusze inwestycyjne. Gdzie najbardziej oplacaloby
    sie ulokowac 20-30tys zl zeby odsetki byly jakies sensowne?
    Jak sprawa wyglada w Citybanku i Dojczebanku?
    pozdro

  • 2. Data: 2007-01-12 18:36:16
    Od: "Comission" <t...@g...pl>

> [...]
    > sie ulokowac 20-30tys zl zeby odsetki byly jakies sensowne?
    > Jak sprawa wyglada w Citybanku i Dojczebanku?

    gdybys zdecydowal sie na lokate w Dominet Bank albo Raiffaisen albo na
    Fundusze Inwestycyjne - daj znak na
    priva. Mam dla Ciebie propozycje. Mozesz troche zarobic.

  • 3. Data: 2007-01-12 23:02:31
    Od: "Olo" <a...@w...pl>

    Poniżej najlepsze opcje:

    Rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe %
    Bank BPH Sezam Max 3,70
    LUKAS Bank Lukas e-KONTO PRO 3,00
    VW Bank direct Konto e-direct (Pakiet Złoty) 2,45

    Rachunki oszczędnościowe %
    Polbank EFG Konto Samooszczędzające 4,50
    mBank eMAX plus 3,60
    ING Bank Śląski Otwarte Konto Oszczędnościowe 3,50
    GETIN Bank Rachunek TOP 3,50

  • 4. Data: 2007-01-15 08:34:19
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 13 Jan 2007 00:02:31 +0100, Olo napisał(a):

    > ING Bank Śląski Otwarte Konto Oszczędnościowe 3,50

    Od dziś 3,25%