  • 11. Data: 2011-02-11 19:27:17
    Temat: Re: Lokata na start - Getin
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 11 Lut, 20:03, "Bogdan B." <g...@r...pl> wrote:

    > Tylko po pierwsze lokata musiałaby wzbudzić podejrzenia, a jakoś
    > wątpię żeby przy _depozytach_ Getin szczegółowo sprawdzał klientów.

    Gorzej jak kiedyś pójdziesz po kredyt, a oni wydrukują wszystkie twoje
    klony i spytają - a pan to właściwie kto :) Nie przeczę, że może się
    udać, ale jakoś tak mam mieszane uczucia do puszczania w obieg bankowy
    głupot dla kilku złotych z lokaty.

  • 12. Data: 2011-02-11 21:22:50
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-02-11 20:27, Tomek z Wawy pisze:

> [...]
    > klony i spytają - a pan to właściwie kto :) Nie przeczę, że może się
    > udać, ale jakoś tak mam mieszane uczucia do puszczania w obieg bankowy

    Ale to się wszystko sprowadza do tego czy powiążą mnie wszystkich
    w całość - w to właśnie wątpię.
    No i jedno wiem na pewno - jeżeli kiedyś będzie mi potrzebny kredyt,
    to nie dam się ogolić w bankowych wynalazkach Leszka Czarneckiego.