  • 1. Data: 2009-04-16 19:13:07
    Temat: "Lokata open: 1234..." - zaakceptują?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Witam szanowne grono.
    W dniu dzisiejszym moja ukochana wykonywała przelew do OF (założenie lokaty)
    z mojego konta i na moje dane (ja nie miałem fizycznej możliwości wykonać
    tego przelewu).
    W informacji/potwierdzeniu złożenia wniosku otrzymanej od OF pisze aby w
    tytule podać tylko numer podany we wniosku.
    Moja luba jednak zatytułowała przelew w następujący sposób: "Lokata open
    finance: 1234556..." (numer jest przykładowy).
    Powstaje teraz następujące pytanie (trochę błahe - ale wolę wiedzieć).
    Mianowicie czy w OF taki tytuł przelewu zostanie zaakceptowany bez żadnych
    problemów?
    Numer lokaty/wniosku w tytule przelewu się znajduje, tyle że jest
    poprzedzony trzema ww. wyrazami, a więc czy można spokojnie kłaść się spać
    (z moją lubą he he) czy też lepiej na nią od razu nakrzyczeć za nadgorliwość
    i pójść spać na kanapę :) (jakoś przeboleję tę jedną noc).

    Pozdrawiam.
    Valdi.Pavlack :)

  • 2. Data: 2009-04-16 21:31:41
    Temat: Re: "Lokata open: 1234..." - zaakceptują?
    Od: p...@i...pl

    On 16 Kwi, 21:13, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
> [...]
    > (z moją lubą he he) czy też lepiej na nią od razu nakrzyczeć za nadgorliwość
    > i pójść spać na kanapę :) (jakoś przeboleję tę jedną noc).

    Witaj,

    A to nie jest przypadkiem tak, ze dostajesz indywidualny numer konta
    do kazdej lokaty, na ktory robisz przelew?

    Cytuje:

    "W temacie przelewu wpisz nr wniosku zakładanej lokaty.
    Wnioskowana lokata zostanie założona automatycznie, jeżeli na rachunek
    wpłyną środki w kwocie
    nie mniejszej niż deklarowana. Wymagane jest, aby środki pieniężne
    zostały przesłane jednorazowo
    i tylko z jednego rachunku."

    Jak zakladalem lokaty to za kazdym razem mialem inny numer konta ;)

    Ja bym poszedl kimac (nie na kanape :P) Jak w pn nie dostaniesz
    potwierdzenia zalozenia lokaty to wtedy telefon na infolinie.

    Pozdrawiam,
    pzyho

  • 3. Data: 2009-04-17 06:29:21
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    .googlegroups.com

    > Witaj

    Witam również :)

    > A to nie jest przypadkiem tak, ze dostajesz indywidualny numer konta
    > do kazdej lokaty, na ktory robisz przelew?

    Jest dokładnie tak jak piszesz. Po zimnym prysznicu na spokojnego
    sprawdziłem wcześniejsze e-maile od OF, które potwierdzały przyjęcie wniosku
    o założenie lokaty i w każdym z nich jest inny numer konta, a więc tytuł
    przelewu w tym przypadku IMHO powinien mieć drugorzędne znaczenie (chyba he
    he).

    > Ja bym poszedl kimac (nie na kanape :P) Jak w pn nie dostaniesz
    > potwierdzenia zalozenia lokaty to wtedy telefon na infolinie.

    Zrobiłem jak napisałeś :) W końcu przecież moja księżna numer wniosku
    zawarła w tytule przelewu (a to rzecz najważniejsza) więc powinno być OK.

    > Pozdrawiam,
    > pzyho

    Pozdrawiam
    Valdi