  • 11. Data: 2009-10-06 21:21:28
    Temat: Re: Lokata rentierska w Noble Banku
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ffiona" news:hagbp5$em8$1@news.onet.pl

    > 120 tys.? I od tego 5 tys. odsetek miesięcznie? To ja też bym tak chciała.
    > pewnie nie tylko ja.
    > To jakaś pomyłka.

    Jak widzisz kolega pomylił się (i to grubo!) w swoich obliczeniach :)
    Pomarzyć o dużych odsetkach chyba wolno jednak każdemu :)

    Pozdrawiam.

  • 12. Data: 2009-10-06 21:21:28
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "ffiona" <f...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał

    > 120 tys.? I od tego 5 tys. odsetek miesięcznie? To ja też bym tak chciała.
    > I pewnie nie tylko ja.
    > To jakaś pomyłka.
    > A.

    no tak, pomyłka, my bad.
    przez myśl mi nie przeszlo że ktos chce powierzyć getinowi coś ponad kwote
    gwarantowaną przez BFG.
    No chyba że chodzi o totolotkowych milionerów...

    george

  • 13. Data: 2009-10-06 21:21:48
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ikarek" news:hagc1l$fed$1@news.onet.pl

    > Hm nie wiem jak to wyliczyłeś, ale jakby od 120k dawali 5k
    > odsetek miesięcznie, to bym nie musiał za bardzo pracować ;p

    Nie Ty jeden :)

  • 14. Data: 2009-10-06 21:22:29
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "george" news:hagav1$f62$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Na szczescie 120k które chcesz włożyć to poniżej gwarancji BFG wiec jesli
    > założyć że getin upadnie pierwszy nie ma sie co przejmować.
    > 12-miesięcy to kosmiczny w aktualnych warunkach okres czasu.

    A jeszcze niedawno pisali tu i ówdzie, że Getinowi nie grozi upadek :) Komu
    więc wierzyć? ;)

  • 15. Data: 2009-10-06 21:30:47
    Od: "Lukasz" <l...@v...wp.pl>

    > http://lokaty.open.pl/form1/93/
    > To chyba powinno wystarczyć :)

    > Nie mów tak bo się czerwienie na policzkach :P ;)
    >
    > Pozdrawiam.

    Serdecznie dziękuje za pomoc! Poczytam :).

    --
    Łukasz

  • 16. Data: 2009-10-06 21:34:27
    Od: "Lukasz" <l...@v...wp.pl>

> [...]
    > gwarantowaną przez BFG.
    > No chyba że chodzi o totolotkowych milionerów...

    Aż taka zła opinia o Getinie, kolega Valdi.Pavlack polecił mi lokatę Open
    Finance / Noble Bank, ale skoro tak negatywnie się wypowiadacie to chyba
    jednak nie będę ruszać tej kwoty z dotychczasowego banku.

    P.S. Nie jestem totolotkowym milionerem... ;).

  • 17. Data: 2009-10-06 23:37:38
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Lukasz" <l...@v...wp.pl> wrote in message

> [...]
    > jednak nie będę ruszać tej kwoty z dotychczasowego banku.
    >
    > P.S. Nie jestem totolotkowym milionerem... ;).

    jesli kusi cie lokata rentierska, podziel swoje zasoby na dwa(dywersyfikacja
    ryzyka colapsu systemu), tak aby nie przekroczyc sumy BFG (50k eur) i jesli
    getin ma procenty lepsze niz twój bank to nie ma strachu.
    ładuj do tej kwoty.. i ani kropli więcej. Z wyliczen wynika że warto bańkę
    podzielić na conajmniej dwa banki :).

    george

  • 18. Data: 2009-10-07 04:32:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > strachu.
    > ładuj do tej kwoty.. i ani kropli więcej.

    Przestan juz z tymi gwarancjami BFG, bo sa one tylko na papierze. Jaka masz
    pewnosc, ze zostana zrealizowane i w czym sa lepsze od regulacji
    ostroznosciowych? Smiesz mnie to, ze ktos kto nie ma zaufania do banku
    pakuje do niego kupe kasy i wierzyw jakies gwarancje BFG.

    MK

  • 19. Data: 2009-10-07 06:57:01
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:hah5le$6tl$1@news.wp.pl...

> [...]
    > ostroznosciowych? Smiesz mnie to, ze ktos kto nie ma zaufania do banku
    > pakuje do niego kupe kasy i wierzyw jakies gwarancje BFG.

    No dokładnie. To jest wręcz śmieszne jak ludzie do gwarancji BFG mistycznie
    podchodzą. Nie są one bez znaczenia, bo w przypadku klapy pojedynczego
    niewielkiego banku zadziałają. Ale żeby myśleć, że będą mieć jakiekolwiek
    znaczenie w przypadku systemowych kłopotów całego sektora (lub choćby tylko
    klapy jednego z największych banków) to trzeba mieć szczególny stosunek do
    rzeczywistości. :)

  • 20. Data: 2009-10-07 06:58:42
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MK" news:hah5le$6tl$1@news.wp.pl

> [...]
    > ostroznosciowych? Smiesz mnie to, ze ktos kto nie ma zaufania do banku
    > pakuje do niego kupe kasy i wierzyw jakies gwarancje BFG.

    :)
    Dodajmy, że George ma złotą kulę i przeczuwa, że Getin pierwszy padnie na
    pysk :)
    Jak chciałem się zapytać dodatkowo zapytać co z eurobankiem? - trochę tam
    kasy w PLNach zdeponowałem a jak ma upaść to mi przykro będzie. W końcu
    system im coś ostatnio szwankuje itp. więc to chyba jakaś przesłanka jest,
    że coś może być nie halo ;)