  • 1. Data: 2008-11-28 22:33:25
    Temat: Lokata terminowa 3-miesięczna Getinbank; Polbank a może Multibank???
    Od: pchojnac <p...@i...pl>

    Witam Wszystkich :-)

    Chciałbym założyć lokatę na 3 miesiące i przeszukując oferty wybrałem
    3 najbardziej korzystne (tak mi się wydaje).
    Proszę o radę gdzie ulokować gotówkę tak ok. 30 000 PLN aby zyskać a
    nie stracić :-)).
    1. Multibank - Zysk wyższej klasy - lokata 3-miesięczna z
    oprocentowaniem 8,08%
    2. Polbank - Lokata Spokojny Zysk - lokata 3-miesięczna,
    oprocentowanie 9% w skali roku
    3. Gtinbank - Lokata 4 miesiące 9% lub lokata 3 miesiące 8,5%.

    Mam konto w Multibanku ale to żadna przeszkoda.

    Dzięki za wskazówki a może macie inne Banki lub lokaty do
    zaproponowanie (oczywiście lepsze)

    Pozdrawiam

    Paweł

  • 2. Data: 2008-11-29 00:26:12
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "pchojnac" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    Z podanych trzech:
    3. Gtinbank - Lokata 4 miesiące 9% lub lokata 3 miesiące 8,5%.

    marekz

  • 3. Data: 2008-11-29 08:23:02
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    pchojnac pisze:
    > Witam Wszystkich :-)
    >
    > Dzięki za wskazówki a może macie inne Banki lub lokaty do
    > zaproponowanie (oczywiście lepsze)

    Lokaty w Pocztowym - 10% - tylok trzeba odnawiac i max 10k (a wiec na 3
    osoby musisz rozlozyc)
    Dominet&Fortis - 9%, 3M - mam i czuje sie bezpieczniej niz w przypadku
    Polbanku