  • 1. Data: 2006-07-18 20:13:25
    Temat: Lokata w Citi: 3M na 5% (stałe) - o co chodzi?
    Od: "Pim" <a...@o...pl>

    Na stronie Citibanku znajduje się banner mówiący o "zwykłej"
    lokacie 3-miesięcznej o stałym oprocentowaniu 5%. Jednak po
    kliknięciu na niego otwiera mi się pusta strona.

    Może ktoś z Was wie coś więcej o tej ofercie?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2006-07-18 20:21:57
    Temat: Re: Lokata w Citi: 3M na 5% (stałe) - o co chodzi?
    Od: Jacek Swiesciak <n...@s...invalid>

    Dnia 18 Jul 2006 13:13:25 -0700, Pim napisał(a):

    > Na stronie Citibanku znajduje się banner mówiący o "zwykłej"
    > lokacie 3-miesięcznej o stałym oprocentowaniu 5%. Jednak po
    > kliknięciu na niego otwiera mi się pusta strona.
    > Może ktoś z Was wie coś więcej o tej ofercie?

    Promocja zakończona w ubiegłym tygodniu, zapomnieli zdjąć banner z głównej
    strony ;)

    --
    Jacek