  • 1. Data: 2005-10-11 19:13:54
    Temat: Lokata walutowa
    Od: "wicios" <w...@t...pl>

    1. Czy mógłby ktoś polecić dobrą lokatę walutową?
    2. Czy można zakupic walutę po dobrej cenie przez internet, a jesli tak to
    gdzie?
    --

    wiktor
    w...@t...pl

  • 2. Data: 2005-10-11 19:34:09
    Temat: Re: Lokata walutowa
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wicios" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
    > 1. Czy mógłby ktoś polecić dobrą lokatę walutową?
    > 2. Czy można zakupic walutę po dobrej cenie przez internet, a jesli tak to

    Po dobrej cenie przez internet to raczej nie. A co do lokat walutowych to
    napisz o jaka walute Ci chodzi? Dla roznych walut jest roznie. Mysle, ze
    masz na mysli EUR---------BGK---12-mies-lok.NON-STOP--2,15%
    Dla USD-----------Multibank----12-mies.-zmienne----2,65%
    . Lepszej oferty
    dla tych walut nie znam w naszych bankch.

  • 3. Data: 2005-10-11 19:40:28
    Od: "mival" <mival(pitolony_spam)@wp.pl>

    > Dla USD-----------Multibank----12-mies.-zmienne----2,65%
    . Lepszej oferty
    > dla tych walut nie znam w naszych bankch.

    Polecam sprawdzic walutowe na www.getinbank.pl

    Sam mam w USD - chwale ...

  • 4. Data: 2005-10-11 20:09:36
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mival" <mival(pitolony_spam)@wp.pl> napisał w wiadomości

    > Polecam sprawdzic walutowe na www.getinbank.pl

    Faktycznie poszli na maxa 3,5% i 4,0% w USD w zaleznosci od kwoty (widac ze
    stale, czyli kolejne podwyzki juz go nie obejma).

    Tylko pod wzgledem bezpieczenstwa, jak wyglada ten Getin, bo to mlody bank?
    Swojego czasu Staropolski tez dawal wysokie procenty, a jak sie to skonczylo
    to wszyscy wiemy. Moze tutaj jest zupelnie inaczej, ale ostroznosci nigdy za
    wiele.

  • 5. Data: 2005-10-11 20:29:41
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bank? Swojego czasu Staropolski tez dawal wysokie procenty, a jak sie to
    > skonczylo to wszyscy wiemy. Moze tutaj jest zupelnie inaczej, ale

    Młody ???? A słyszałeś kiedyś o Górnośląskim Banku Gospodarczym (GBG)? A o
    Bankowym Funduszu Gwarancyjnym?

    Nie siej paniki, to nie te czasy.

    Dawid

  • 6. Data: 2005-10-11 20:45:49
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:dih7bm$oj3$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Młody ???? A słyszałeś kiedyś o Górnośląskim Banku Gospodarczym (GBG)? A o
    > Bankowym Funduszu Gwarancyjnym?
    >
    > Nie siej paniki, to nie te czasy.

    Ja nie sieje paniki, tylko do nowych bankow zawsze podchodzi sie z rezerwa,
    a GBG nie byl chyba w dobrej sytuacji bo poszedl na sprzedaz. BFG dotyczy
    kazdego banku, ale w pelnej wysokosci to tylko 1000EUR.

  • 7. Data: 2005-10-11 21:09:29
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    > Ja nie sieje paniki, tylko do nowych bankow zawsze podchodzi sie z
    > rezerwa, a GBG nie byl chyba w dobrej sytuacji bo poszedl na sprzedaz.

    To źle słyszałeś... To było raczej dokapitalizowanie w celu ekspansji.

    > BFG dotyczy kazdego banku, ale w pelnej wysokosci to tylko 1000EUR.

    Ale 90 % do 22500 EUR, więc ryzyko przy lokatach o standardowej wysokości
    nie jest duże, a jeśli ktoś ma większą gotówkę to raczej zainwestuje ją w
    inny sposób.

    Dawid

  • 8. Data: 2005-10-12 10:45:55
    Od: "wicios" <w...@t...pl>

    dziekuje wszystkim za odpowiedzi
    A tak przy okazji, co sądzicie o zkładaniu teraz lokaty w euro? :)