  • 1. Data: 2005-12-28 19:39:29
    Temat: Lokaty
    Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl>

    Witam,
    gdzie najlepiej zlozyc pewną kwote pieniedzy
    w ktorym banku,
    obecnie mam w PKO SA i mam jakies 2,5% na lokacie 32 dniowej,

    jakies lepsze oferty?
    z gory dzieki za pomoc,
    pozdr poczatkujacy ekonomista;) Piotrek

  • 2. Data: 2005-12-28 20:17:42
    Temat: Re: Lokaty
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Witam,
    > gdzie najlepiej zlozyc pewną kwote pieniedzy
    > w ktorym banku,
    > obecnie mam w PKO SA i mam jakies 2,5% na lokacie 32 dniowej,
    >
    > jakies lepsze oferty?

    OKO w ING
    Emax+ w mBanku
    Lokaty terminowe w GetinBanku
    jak poszukasz to coś w okolicach 4% znajdziesz
    ale to tylko 4%

    Jak chcesz wiecej to fundusze

    Darek

  • 3. Data: 2005-12-28 21:10:43
    Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Emax+ w mBanku
    > Lokaty terminowe w GetinBanku
    > jak poszukasz to coś w okolicach 4% znajdziesz

    a obligacje? czy tam nie mozna wiecej czasem dostac?
    w fundusze juz weszlem(*) i dobrze ze wyszłem(*) na swoje:)

    pozdr. Piotrek

    (*)specjalnie tak napisalem!!

  • 4. Data: 2005-12-31 01:26:43
    Temat: Re: Lokaty [OT marudzenie]
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik Interkas napisal dnia 2005-12-28 22:10:

    > w fundusze juz weszlem(*) i dobrze ze wyszłem(*) na swoje:)

    Formy 'wszedłem' i 'wyszedłem' jak widać już zanikają. A szkoda, bo nie kojarzą
    się z wszami.

    --
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm