  • 11. Data: 2010-10-25 06:43:55
    Temat: Re: Lokaty jednodniowe OPEN - kwota 564.43 zł
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "mic49" <m...@i...pl> wrote in message
    news:bf569561-6fa0-4ed2-bb05-825cadbfd527@l17g2000yq
    e.googlegroups.com...
    Wracając do tematu: kilka dni temu załozyłem wspomnianą lokatę 564.43
    na 4.85@ i dzisiaj mam 87 groszy odsetek. Czy więc OF stosuje
    prawdziwą kapitalizację dzienną? Bo po pierwszym dniu dali 7 gr
    (prawidłowo), a potem kwota się zwiekszyła i powinno być 8 gr odsetek.
    I tak jest.

    Gdyby odsetki były dopisywane codziennie od kwoty początkowej, to
    miałbym po 7 groszy przez cały czas.

    Jak w końcu OF odsetki liczy?

    ----------------
    liczy tak jak podalem wczesniej, ale jak twoje odsetki nie sa przelewane,
    tylko sie kapitalizuja, to oznacza, ze codziennie masz troche inna podstawe
    do naliczania odsetek, wszystko zgodnie z regulami matematyki. Przeciez
    codziennie widzisz jak rosnie kapital lokaty.

  • 12. Data: 2010-10-25 11:40:46
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    On 25 Paź, 08:43, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > do naliczania odsetek, wszystko zgodnie z regulami matematyki. Przeciez
    > codziennie widzisz jak rosnie kapital lokaty.

    No tak, ale do tej pory bylem przekonany, że w OF liczy się podstawa,
    a odsetki mimo, że są widoczne rzeczywiście każdego dnia, to są
    liczone od tej podstawy. A tu proszę - kapitalizacja. Więc jeszcze
    lepiej.

    Michał