  • 1. Data: 2003-05-09 08:03:38
    Temat: Lokaty w Inteligo
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    Inteligo się rozwija, ale jakoś do tyłu.
    Wprowadzili lokaty, gdzie najwyższe oprocentowanie, jakie udało mi się
    znaleźć było 3.8 %.

    Strasznie mi się to podoba
    w aktualnościach napisali:
    Lokaty Inteligo możesz otworzyć na 1, 2, 3, 6, 9
    i 12 miesięcy. Do wyboru oferujemy oprocentowanie stałe i zmienne oraz
    możliwość wypłacenia kapitału i/lub odsetek w trakcie trwania lokaty, bez
    utraty naliczonych odsetek.

    A w tabeli oprocentowania już jest:
    Opłata za zerwanie umowy Rachunku Lokaty to kwota w wysokości 50% odsetek
    naliczonych za okres od dnia zawarcia umowy Rachunku Lokaty do dnia
    poprzedzającego jej zerwanie.

    Diabeł tkwi w szczegółach.
    Można wypłacać bez utraty odsetek pod warunkiem, że nie zejdzie się poniżej
    kwoty minimalnej, która określona jest na 1500 zł (%. stały) lub 5000 zł (%
    zmienny).

    W sumie: na drzewo.

  • 2. Data: 2003-05-09 09:05:18
    Temat: Re: Lokaty w Inteligo
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Użytkownik "p...@g...pl" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Inteligo się rozwija, ale jakoś do tyłu.
    > Wprowadzili lokaty, gdzie najwyższe oprocentowanie, jakie udało mi się
    > znaleźć było 3.8 %.

    Do kogo adresowana jest ta oferta skoro Lukas ma lokaty na 4 do 5%. Licza na
    emerytow z tradycyjnego PKOBP? Ci chyba za bardzo nie korzystaja z
    internetu??

  • 3. Data: 2003-05-09 09:12:12
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Do kogo adresowana jest ta oferta skoro Lukas ma lokaty na 4 do 5%. Licza
    na
    > emerytow z tradycyjnego PKOBP? Ci chyba za bardzo nie korzystaja z
    > internetu??

    Ja sądzę, że na nikogo nie liczą bo po prostu nikt tam się
    specjalnie nad tym nie zastanawiał.
    Bezmyślnie powielają wzory PKO i tyle.

    Pix

  • 4. Data: 2003-05-09 09:33:38
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "p...@g...pl"
    > Inteligo się rozwija, ale jakoś do tyłu.
    > Wprowadzili lokaty, gdzie najwyższe oprocentowanie, jakie udało mi się
    > znaleźć było 3.8 %. (..................)
    > W sumie: na drzewo.

    w sumie to wlasnie przelalem forse z Inteligo do VW Banku - 5% na bieżącym
    r-ku
    *** blad ***