  • 11. Data: 2013-08-24 12:54:18
    Temat: Re: Lokaty walutowe w BZWBK
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-24 12:42, Glaukon pisze:
> [...]
    gotowki w materac, a robienie tego samego co inni raczej nigdy sie nie sprawdza,
    wrecz przeciwnie, bo zawsze jakis cwaniak sprobuje to wykorzystac.

    > Owszem, jest to powiedzonko o taksowkarzu doradzajacym wejscie w akcje, problem w
    tym, ze to powiedzonko najczesciej mowi jedna fryzjerka do drugiej fryzjerki, czyli
    osoby kompletnie nieswiadome, ze ich status na rynku nie rozni sie od statusu
    taksowkarza. Albo jeszcze inaczej: co zrobic, jesli fryzjerka ci radzi sprzedawac
    akcje, bo uslyszala od taksowkarza, ze trzeba kupowac.

    Oświadczyć się jej?
    :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 12. Data: 2013-08-24 23:35:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Aug 2013 22:02:03 -0700 (PDT), Konfabulator napisał(a):
    > Ale ja nie sugeruję by trzymać cokolwiek w złodziejskich bankach. Ja
    > tylko sugeruję podzielić kasę na np. dziesięć części i jedna część
    > w pln, druga w usd, trzecia w jpy, czwarta w zloto, piata w srebro,
    > szosta w znaczki pocztowe, siodma w antyki itd itd itd. Niby to
    > oczywiste,

    Oczywiste, ale gdzie to wszystko trzymac ? w banku ? :-)

    J.

  • 13. Data: 2013-08-25 06:24:48
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    " Oczywiste, ale gdzie to wszystko trzymac ? w banku ? :-) "

    E tam, to też oczywiste. Zakopać w ziemi, która powinna być częścią kupionych zasobów
    :-)

  • 14. Data: 2013-08-28 23:31:44
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 23 Aug 2013 21:08:29 +0200, J.F. napisał(a):

    > Zapraszam do PKO BP, tam zobaczysz i nizsze :-)

    Ale nie w walucie :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof