  • 21. Data: 2011-03-15 11:40:15
    Temat: Re: Longterm inwestowanie w akcje
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 15 Mar 2011 11:54:06 +0100, skippy napisał(a):

    > <http://ifutures.pl/nasze-pieni-dze-przekazywane-ofe
    -odpowiadaj-efektywnie-t3092-20.html#p19770>

    Dyskusje o OFE uważam za zakończoną ;)

  • 22. Data: 2011-03-15 12:07:19
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    -odpowiadaj-efektywnie-t3092-20.html#p19770>

    > Dyskusje o OFE uważam za zakończoną ;)

    Na jakiś czas OK, ale czasem odgrzejemy kotleta żeby zaśmierdział:)

  • 23. Data: 2011-03-15 12:08:13
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > jeśli chodzi o końce świata, asteroidy czy wygrane w totolotku, bo żeby
    > wygrywać stawiając zgodnie ze statystyczną prawidłowością w długim
    > terminie
    > musimy mieć możliwość powtarzania transakcji. Po końcu świata takiej
    > możliwości nie będzie więc znajomość prawdopodobieństwa nie ma zacznego
    > znaczenia, bo jeśli przegramy nie będziemy mogli już więcej obstawiać.
    >
    > Twoje pytanie ma więc jedynie sens filozoficzny ale kompletnie nie ma
    > znaczenia dla podejmowania przez nas decyzji.
    >
    > Ażeby było bardziej groźnie zapraszam do przeczytania wypocin jednego guru
    ej_wojny

    Chodzi mi tylko i wyłącznie o to, że nie można napisać "u nas się tak na
    pewno nie stanie".
    Nic więcej

  • 24. Data: 2011-03-15 12:15:32
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 15 Mar 2011 13:07:19 +0100, skippy napisał(a):

    -odpowiadaj-efektywnie-t3092-20.html#p19770>

    > Na jakiś czas OK, ale czasem odgrzejemy kotleta żeby zaśmierdział:)

    Tyleś mi krwi napsuł że zajmie mi miesiąc nim dojdę do siebie

  • 25. Data: 2011-03-15 12:16:11
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    -odpowiadaj-efektywnie-t3092-20.html#p19770>

    > Tyleś mi krwi napsuł że zajmie mi miesiąc nim dojdę do siebie

    dobra przestane serio, chyba że Petru albo Balcerowicz wyskoczy z jakąś
    złotą myślą:)))

  • 26. Data: 2011-03-15 12:40:00
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    http://ifutures.pl/nasze-pieni-dze-przekazywane-ofe-
    odpowiadaj-efektywnie-t3
    092-20.html#p19770>

    Dyskusje o OFE uważam za zakończoną ;)

    Myślę, że dyskusja na temat OFE, ZUS i reformie finansów publicznych
    rozgorzeje na nowo po debacie telewizyjnej Rostowski - Balcerowicz, która
    prawdopodobnie odbędzie się w przyszłym tygodniu.
    Na razie ten temat chyba się wyczerpał :-)

  • 27. Data: 2011-03-15 12:48:27
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    skippy wrote:

    > Proszę o opinię jakie istnieją przesłanki, że to na pewno nie spotka np.
    > nas.
    >
    > http://stooq.pl/q/?s=nikkei&c=30y&t=c&a=lg&b=1

    A co nas to obchodzi? My mamy stoplossy.

  • 28. Data: 2011-03-15 12:58:04
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości

    > A co nas to obchodzi? My mamy stoplossy.

    pisałem o czym innym a nie o "nas dwóch" czy nawt kilku

  • 29. Data: 2011-03-15 13:03:05
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 15 Mar 2011 12:40:00 +0000 (UTC), XXL napisał(a):

> [...]
    > prawdopodobnie odbędzie się w przyszłym tygodniu.
    > Na razie ten temat chyba się wyczerpał :-)

    Jeden i drugi są na tyle mocni, że nie spodziewam się "zwycięzcy". (chyba
    że dojdzie do mordobicia)

  • 30. Data: 2011-03-15 13:31:18
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    Jeden i drugi są na tyle mocni, że nie spodziewam się "zwycięzcy". (chyba
    że dojdzie do mordobicia.

    Poniżej link, który zapowiada że debata, która odbędzie się 21 marca będzie
    ostra i merytoryczna !!!
    Uprzejmości i kurtuazji chyba wiele nie usłyszymy, przeciwnicy godni siebie i
    bardzo mocni :-)

    http://www.parkiet.com/artykul/7,1030454.html