  • 61. Data: 2011-03-16 14:07:52
    Temat: Re: Longterm inwestowanie w akcje
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 14:46:41 +0100, skippy napisał(a):

    > Jakie wzrosty?
    > Rok temu w kwietniu było 2600
    > Jesteśmy 130p wżej.
    >
    > Mamy inne wykresy???
    A to byl spadek?
    Łapiesz mnie za słowka. Ja sie specjalnie nie podniecam tymi wykresami. Dla
    mnie wazne jest ile moje akcje podskoczyly od kiedy je kupiłem (przelom
    2008/2009), kiedy Ty i inni wieszczyli finasnsowe tsunami. Wiem ile nerwów
    mnie kosztowało, gdy patrzylem jak ceny nurkują dalej i wiem ile trzeba
    miec charakteru, zeby sie opierac spanikowanym, rozwrzeszczanym dzieciakom,
    ktorzy bawią się w traderów.

  • 62. Data: 2011-03-16 14:11:37
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > A to byl spadek?
    > Łapiesz mnie za słowka.

    Nie, nie słówka.
    To kwestia zasadnicza.
    Ni ebyło żadnych wzrostów, jedziemy bokiem i odbywa się mega dystrybucja

  • 63. Data: 2011-03-16 14:28:54
    Od: root <r...@v...pl>

    Nie idziemy pionowo jak po odbiciu ale nie idziemy bokiem. Przesadzasz bo
    gapisz sie tylko w wig20. Biorąc pod uwagę 2 lata jedziemy tak jak inni.
    Zreszta niech ci bedzie. Dla mnie sa dwa warunki utrzymania hossy:

    1. Brak tubulencji w USA
    2. Brak wiekszych turbulencji w Europie

    Pomógłby również brak lepszych możliwosci w Azji i innych rynkach.
    Jesli chodzi o punkt drugi, to moga pojawic sie problemy z Hiszpanią a
    wtedy przyjdzie niewątpliwie mocne tąpnięcie.
    A apropos teori spiskowych: spójrz na Turcję. To była dopiero hossa. Czy my
    naprawdę musimy uważać się za pępek świata, cel globalnego ataku. Jest w
    koncu tyle fajniejszych krajów.

  • 64. Data: 2011-03-16 15:11:16
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Spokojnie Panowie, wszyscy po trochu macie racje.a najlepsze w tej dyskusji
    jest to,że racji nikt nikomu nie przyzna.Typowo polskie.
    Najlepiej załączcie proste systemy, poziome kreski i zarabiajcie nie bawiąc
    sie w Dieterów.
    Tego kraju juz nikt nie wyleczy,dlatego nie bedziemy Japonią ,a gpw nikkei
    stary

  • 65. Data: 2011-03-16 15:22:31
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    skippy wrote:

    > pisałem o czym innym a nie o "nas dwóch" czy nawt kilku

    Nawet inwestując długoterminowo trzeba mieć jakiegoś trailing stopa :)

  • 66. Data: 2011-03-16 15:29:14
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > my
    > naprawdę musimy uważać się za pępek świata, cel globalnego ataku. Jest w

    dystrybucja to nie atak tylko prosta realizacja zysków

  • 67. Data: 2011-03-16 15:41:32
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 16:29:14 +0100, skippy napisał(a):

    > dystrybucja to nie atak tylko prosta realizacja zysków

    Spisek jest wtedy gdy OFE istnieje tylkko po to zeby cena nie spadła. To by
    sie nawet zgadzało z Twoją tezą trendzie bocznym ;)

    P.S.
    Niech sobie realizują zyski, na zdrowie

  • 68. Data: 2011-03-16 16:36:30
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

> [...]
    > mnie wazne jest ile moje akcje podskoczyly od kiedy je kupiłem (przelom
    > 2008/2009), kiedy Ty i inni wieszczyli finasnsowe tsunami.

    O Mój Boże, kolejny co kupował prawie w dołku ;-)

    Arch

  • 69. Data: 2011-03-16 17:04:37
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 17:36:30 +0100, Archangell napisał(a):

    > O Mój Boże, kolejny co kupował prawie w dołku ;-)

    Trudno nazwać dołkiem KGH po 80zł ale niech ci będzie ;) Nie życzę ci
    takiego dołka.

  • 70. Data: 2011-03-16 18:44:42
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Spisek jest wtedy gdy OFE istnieje tylkko po to zeby cena nie spadła. To
    > by
    > sie nawet zgadzało z Twoją tezą trendzie bocznym ;)

    Co do dystrybucji nie pisałem o OFE, oni zazwyczaj kupują pod korek, a
    sprzedają jak muszą ze względu na limity

    Co do trendu bocznego to nie żadna teza.
    Skoro rok temu było 2600, a teraz jest 2700, to co to jest?
    Rozbawiasz mnie czasami:)