  • 71. Data: 2011-03-16 19:23:52
    Temat: Re: Longterm inwestowanie w akcje
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 19:44:42 +0100, skippy napisał(a):

    > Co do dystrybucji nie pisałem o OFE, oni zazwyczaj kupują pod korek, a
    > sprzedają jak muszą ze względu na limity
    >
    > Co do trendu bocznego to nie żadna teza.
    > Skoro rok temu było 2600, a teraz jest 2700, to co to jest?
    > Rozbawiasz mnie czasami:)
    Lubie sobie wszystko przeliczyc.
    Akurat miałem otwarty wykres futow i widze
    wig20 2500 na 2723 tzn 8%
    SP500 1119-1264 tzn 13%

    Jest róznica wiec zgadzam sie.
    A zatem jesli trwa wyprzedaz, to jaka jest tego przyczyna? Zastanawia mnie
    to, bo w Turcji, do niedawna w Afryce, Rosji a nawet w Am. Południowej
    akcje zyskały o wiele wiecej niz u nas.
    Czyzby rzeczywiscie pogloski o OFE były przyczyną? A może to bardziej
    globalne zjawisko?

  • 72. Data: 2011-03-16 19:31:24
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Jest róznica wiec zgadzam sie.
    > A zatem jesli trwa wyprzedaz, to jaka jest tego przyczyna?

    Zawsze ta sama.
    Realizacja zysków.

> [...]
    > akcje zyskały o wiele wiecej niz u nas.
    > Czyzby rzeczywiscie pogloski o OFE były przyczyną? A może to bardziej

    Nie, OFE nie jest tego przyczyną.
    Jeśli już, to oni kupowali przez ten rok a nie sprzedawali.
    Przecież są zapakowani pod korek 40%
    O czym Ty mówisz?

  • 73. Data: 2011-03-16 19:39:06
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 20:31:24 +0100, skippy napisał(a):

> [...]
    > Realizacja zysków.

    > Nie, OFE nie jest tego przyczyną.
    > Jeśli już, to oni kupowali przez ten rok a nie sprzedawali.

    A o czym Ty? OFE kupują ciągle przeciez co miesiąc wpływa nowa kasa.

  • 74. Data: 2011-03-16 19:41:05
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > A o czym Ty? OFE kupują ciągle przeciez co miesiąc wpływa nowa kasa.

    O dystrybucji.
    I nigdzie nie napisałem ze OFE to robi, tylko Ty sie uczepiłeś jak pijany
    płota i mi to wmawiasz:)

  • 75. Data: 2011-03-16 19:46:13
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 20:41:05 +0100, skippy napisał(a):

    > O dystrybucji.
    > I nigdzie nie napisałem ze OFE to robi, tylko Ty sie uczepiłeś jak pijany
    > płota i mi to wmawiasz:)

    Owszem wmawiam. W podtekscie wszystko co piszesz dotyczy OFE ;) Ale koniec
    juz tym (przynajmniej w tym wątku)

  • 76. Data: 2011-03-17 06:31:49
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Do Endriu: od 1989r. Polską rządzi ten zdradziecki i niszczycielski "układ
    > okrągłostołowy" ale kto ma rządzić skoro UPR ma tylko 1% poparcia ???

    Zagłosuj wreszcie Sławku na UPR, miast naganiać na grupie na
    pookrągłostoołowy tandem Tusk-Balcerowicz.

    Stanisław Michalkiewicz w programie Młodzież Kontra (13 II 2011)
    http://www.youtube.com/watch?v=uLcwC3IxuJo&feature=p
    layer_detailpage#t=1729s

    " [...] Nie jesteśmy w stanie zniwelowac skutków propagandy socjalistycznej
    albo ETATYSTYCZNEJ jakiej społeczeństwo Polskie jest poddawane nieustannie z
    różnych źródeł...[...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 77. Data: 2011-03-17 06:35:12
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Zagłosuj wreszcie Sławku na UPR, miast naganiać na grupie na
    > pookrągłostoołowy tandem Tusk-Balcerowicz.

    Wtedy notowania UPR-u wzrosną ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 78. Data: 2011-03-17 08:27:01
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

[...]

    Endriu: ja na UPR głosowałem w wyborach 1989r. i w 1993r. bo ich program
    wydawał mi się wtedy rewelacyjny i najlepszy z możliwych.
    Też byłem, tak jak Ty od dłuższego czasu "zaczadzony" liberalizmem lansowanym
    przez UPR.
    Pisałem też tu na grupie, że chodziłem na spotkania z J.K.Mikke
    (uczestniczyłem w 4 albo 5 spotkaniach) i byłem pod silnym wrażeniem jego
    poglądów gospodarczo-politycznych i retoryki, którą prezentował.
    Czytałem regularnie i niemal z zapartym tchem "Najwyższy Czas".
    A jeszcze wcześniej czytałem wspaniałe i niestety nieraz ocenzurowane artykuły
    Stefana Kisielewskiego w "Tygodniku Powszechnym".
    Wtedy największym wrogiem UPR była Unia Demokratyczna, którą Korwin-Mikke,
    S.Michalkiewicz i inni publicyści odsądzali od czci i wiary.

    Później coraz mocniej zaczęło do mnie docierać, że to co propaguje UPR to
    political science fiction i że poparcie dla ultraliberalizmu w społeczeństwie
    polskim jest b.niskie i nie rośnie ani trochę.
    Doszedłem do wniosku, że taki antydemokratyczny i utopijny system nie ma
    ŻADNYCH szans realizacji w Polsce a maksymalnie niskie podatki i rzekoma
    całkowita wolność jednostki to czysta utopia.

    Pozdrawiam,
    Sławek

  • 79. Data: 2011-03-17 08:40:03
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Doszedłem do wniosku, że taki antydemokratyczny i utopijny system nie ma
    > ŻADNYCH szans realizacji w Polsce a maksymalnie niskie podatki i rzekoma
    > całkowita wolność jednostki to czysta utopia.

    Dobrze Sławku, dajmy spokój z tym politycznym nagananiem, kompletnie nie
    związanym z tematyką grupy. Przyjąłem do wiadomości prawdę objawioną, że
    Rostowski będą z Balcerowiczem w debacie gadać o tym jak to nas będą
    okradać, przyjąłem do wiadomości to, że pieniądze zgromadzone na koncie OFE
    w zaden sposób nie będa mogły trafic do właściciela - czyli do MNIE pomimo
    kolapsu reformy, oraz to, że żaden z twoich pookrągłostołowych idoli tego w
    "debacie" nie poruszy.

    Wszytkiemu jestem winny sam sobie, "bo nie potrafiłem w swojej dzielnicy i w
    swoim mieście, tak zrobić, aby notowania UPR poszły w górę".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 80. Data: 2011-03-17 09:33:51
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 17 Mar 2011 09:40:03 +0100, Endriu napisał(a):

> [...]
    > kolapsu reformy, oraz to, że żaden z twoich pookrągłostołowych idoli tego w

    Mogą wymyślać OFE,IKE,IKZE i kij wi co jeszcze. Dla mnie państwo jest jak
    znajomy alkoholik, któremu pożyczasz pieniądze wiedząc ze nigdy ci ich nie
    zwróci.