  • 1. Data: 2006-12-28 23:09:28
    Temat: Loteria VISY
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Zbliża się 6 styczeń, a ja taki jeszcze nie gotowy. ;)
    Będę pytał odnośnie tej oto loterii:
    http://www.visa.pl/promo/terms.html
    Jako, że mam kilkadziesiąt transakcji (a jeszcze żadnej nie zarejestrowałem,
    a jestem daleko od domu), to pytam:
    1. czy to wszytsko co potrzebuję do zarejestrowania każdej transakcji, to
    widać tu:
    https://www.visa.pl/promo/register.aspx ?
    bo nie mam slipów, przy sobie, ale transakcje mogę spisać z www.
    2. nie ma przeciwwskazań do zarejstrowania transakcji żony (ona ma kartę
    główną)?
    3. czy oprócz tej rejestracji, którą widać w pierwszym linku trzeba coś
    dodatkowo robić? wysyłać jakieś SMSy - np. fragment punktu 4.8 budzi pewne
    moje wątpliwości: "Tak, wyrażam zgodę. Imię Nazwisko" - czy to oznacza, że
    będę musiał wysłać kilkadziesiąt SMSów potwierdzających moją zgodę na
    przetwarzanie...? Bo przecież taką zgodę muszę wydać, wysyłając formularz
    via www?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2006-12-29 00:14:10
    Temat: Re: Loteria VISY
    Od: MHCMega <a...@e...net>

    Maciej Loret napisał(a):

    > 1. czy to wszytsko co potrzebuję do zarejestrowania każdej transakcji,
    > to widać tu:
    > https://www.visa.pl/promo/register.aspx ?
    > bo nie mam slipów, przy sobie, ale transakcje mogę spisać z www.

    ZTCP w/g regulaminu możesz spisać transakcje z WWW, ale musisz mieć
    slipa by móc odebrac nagrode.

    Pozadrawiam,
    MHCMega

  • 3. Data: 2006-12-29 01:04:35
    Od: neg <n...@n...pl>

    A jak ktoś nie nosi slipów?

  • 4. Data: 2006-12-29 07:53:46
    Od: "Slawek Kos" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > 1. czy to wszytsko co potrzebuję do zarejestrowania każdej transakcji, to
    > widać tu:
    > https://www.visa.pl/promo/register.aspx ?

    tak

    > 2. nie ma przeciwwskazań do zarejstrowania transakcji żony (ona ma kartę
    > główną)?

    Owszem sa i to zasadnicze - ona nie ma karty ktora ty wykonywales transakcje
    wiec zglosilbys nieprawde.
    Ale...:
    Transakcje zony rejestrujesz "jako zona" nie jako swoje

    > 3. czy oprócz tej rejestracji, którą widać w pierwszym linku trzeba coś
    > dodatkowo robić?

    nie

    Slawek

  • 5. Data: 2006-12-29 07:54:23
    Od: "Slawek Kos" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    neg <n...@n...pl> napisał(a):

    > A jak ktoś nie nosi slipów?

    To nie odbierze nagrody
    Slawek

  • 6. Data: 2006-12-29 08:05:08
    Od: Jan Nepomucen <b...@e...pl>

    Dnia Fri, 29 Dec 2006 02:04:35 +0100, neg napisał(a):

    > A jak ktoś nie nosi slipów?

    Ja w poprzedniej loterii wygralem prenumerate jednego z
    tygodnikow/miesiecznikow (bylo do wyboru) i jako potwierdzenie transakcji
    wysłałem im potwierdzenie wydrukowane z www.
    AFAIR można było też wysłać fragment wyciągu.

    --
    pozdr

  • 7. Data: 2006-12-29 08:42:05
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > wiec zglosilbys nieprawde.
    > Ale...:
    > Transakcje zony rejestrujesz "jako zona" nie jako swoje

    Ona ma swoją kartę (główną) i chciałem zarejestrować jej transakcje jako ona
    (będzie jej imię i nazwisko, jej nr telefonu, wyciągi z jej karty i slipy
    oczywiście są), a swoje transakcje wykonane kartą dodatkową jako ja sam. Tak
    właśnie chcę zrobić i mam nadzieję, że o to Ci chodziło?

    Za pozostałe odpowiedzi również dziękuję.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 8. Data: 2006-12-29 08:55:22
    Od: Maciej Oszutowski <l...@m...sig>

    Dnia Fri, 29 Dec 2006 07:54:23 +0000 (UTC), Slawek Kos napisał(a):

    > To nie odbierze nagrody

    Niekoniecznie.
    http://www.visa.pl/promo/faq.html

    4. Wg paragrafu 4.9.2 Regulaminu promocji Visa: ,,Uczestnik loterii jest
    obowiązany do zachowania wydruku z terminala lub wydruku potwierdzenia
    przelewu dotyczącego zgłoszonej transakcji...", stąd pytanie: Czy
    potwierdzeniem przelewu dokonanej transakcji jest wykaz rozliczonych
    transakcji z banku, zawierający datę, miejsce i kwotę transakcji?

    Wszelkie wyciągi z konta lub zestawienia transakcji na koncie,
    potwierdzające że dana osoba dokonała płatności kartą Visa (czyli nie była
    to wypłata gotówki lub np. przelew za rachunki) są wystarczającym dowodem
    dokonania transakcji. Jednocześnie bardzo ważne jest, żeby potwierdzenie
    wskazywało datę dokonania transakcji, a nie datę jej księgowania (mogą się
    one od siebie różnić). Data transakcji zarejestrowanej w loterii musi być
    taka sama jak data na potwierdzeniu.

    --
    | Maciej Oszutowski | Mowa jest srebrem |
    | imagiATpsytranceDOTpl | a milczenie owiec. |

  • 9. Data: 2006-12-29 08:57:19
    Od: Maciej Oszutowski <l...@m...sig>

    Dnia Fri, 29 Dec 2006 09:55:22 +0100, Maciej Oszutowski napisał(a):

    > Niekoniecznie.
    > http://www.visa.pl/promo/faq.html

    [...]

    Jeszcze jeden punkt:

    8. Czy zapis z paragrafu 4.9.2 eliminuje z konkursu osoby, które nie
    zbierają wydruków, ale w sposób jednoznaczny - w przypadku wygranej
    potrafią udokumentować każdą transakcję na podstawie wyciągu z karty?

    Wyciąg z karty jest również wystarczającym potwierdzeniem dla dokonanych i
    zarejestrowanych transakcji, a tym samym nie wyklucza możliwości otrzymania
    nagrody.

  • 10. Data: 2006-12-29 09:18:12
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

> [...]

    > one od siebie różnić). Data transakcji zarejestrowanej w loterii musi być

    Posiadacze KK Millennium muszą zatem trzymać slipy - Mille na wyciągach
    prezentuje jedynie datę księgowania.