  • 11. Data: 2010-03-18 20:49:22
    Temat: Re: Lucas Bank + Rodzina na swoim - gdzie tkwi haczyk?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Thu, 18 Mar 2010 21:38:40 +0100, k...@p...onet.pl (Kamil
    Jońca) wrote:

    >[... żarówki ...]
    >Może tak, może nie. Akurat w przypadku decyzji finansowych lepiej
    >_dokładnie_ wiedzieć z kim się podpisuje umowe.
    >Żeby nie wtopić z BKO (zamiast PKO), czy Metribankiem ...
    >Albo nie zdziwić się, że za długi w mbanku, mogą nam ściągnąć kasę w
    >Multibanku[1] :)

    ogolnie to i owszem, ale tutaj mowa o kredycie hipotecznym, wiec
    kolejnosc jest taka:
    1. bank daje "tobie" (de facto w towim imieniu deweloperowi lub
    sprzedawcy) spora kase
    2. bank sobie powyzsza kase odbiera co miesiac wg szczegolowych
    ustalen z umowy

    kwestia jaki i ktory bank jest w tym przypadku mniej istotna,
    wazniejsze sa szczegoly umowy :)
    w koncu to nie jest az tak istotne, ktory bank wylozyl kase, jesli
    mamy w umowie scisle zdefiniowane kiedy, ile i na jakich warunkach mu
    oddajemy :)

    oczywiscie gdyby kolejnosc byla odwrotna, czyli wpierw my dajemy
    bankowi kase a pozniej bank nam ja oddaje powiekszona o odsetki, to
    jest bradzio istotne czy np. bank jest w BFG, jaki to bank i wogole :)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 12. Data: 2010-03-19 06:15:13
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> writes:

> [...]
    > sprzedawcy) spora kase
    > 2. bank sobie powyzsza kase odbiera co miesiac wg szczegolowych
    Chyba, że w lucas banku[1] przed wypłatą kredytu trzeba płacić
    prowizję ...
    KJ
    [1] - nie mylić z lukas bankiem

    3rd Law of Computing:
    Anything that can go wr
    fortune: Segmentation violation -- Core dumped

  • 13. Data: 2010-03-19 07:13:45
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 19 Mar 2010 07:15:13 +0100, k...@p...onet.pl (Kamil
    Jońca) wrote:

    >Chyba, że w lucas banku[1] przed wypłatą kredytu trzeba płacić
    >prowizję ...
    >KJ
    >[1] - nie mylić z lukas bankiem

    fakt, masz racje.
    milczaco zalozylem, ze prowizja jest od razu w kwocie kredytu, jako
    wygodniejsza forma zaplaty tejze prowizji...
    czyli chcemy 100kpln, bank prowizji wezmie 2kpln, wiec de facto kredyt
    jest na 102kpln, z czego 100kpln idzie do dewelopera a 2kpln jako
    prowizja dla banku.
    a splacajacy splaca kredyt w wysokosci 102kpln...

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 14. Data: 2010-03-20 14:24:59
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 18 Mar 2010 21:12:20 +0100, Cyb wrote:

    > jak ja uwielbiam odpowiedzi "na temat"

    A jak ja uwielbiam szukanie czegoś w archiwum grupy, żeby np. poczytać o
    Citi należy pamiętać, że występuje on m. in. jako Citi, City, Shitty i
    Shitti, Shity.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 15. Data: 2010-03-22 00:28:26
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> had the courage to
    write:

> [...]
    > prowizja dla banku.
    > a splacajacy splaca kredyt w wysokosci 102kpln...

    Nie załapałeś ironii.