  • 21. Data: 2007-01-05 19:45:12
    Temat: Re: Luka w mBanku
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Chris napisał(a):
    > I prawdę mówiąc teraz zastanawiam się, czy im wręcz nie doradzić
    > przeniesienia części tych środków do innego banku.

    E, jezeli sa zadowoleni, to nie siej paniki. Po co? To, ze o innym banku
    nie napisala wyborcza nie znaczy, ze on nie ma jeszcze gorszej luki - a
    te swoja mBank juz zalatal. Pare znajomych wrecz ostatnio cala gotowke
    przeniesli DO mBanku i na razie do dzis chwala ten dzien :)

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 22. Data: 2007-01-05 21:22:03
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 05 Jan 2007 20:45:12 +0100, Mateusz Papiernik napisał(a):

    > E, jezeli sa zadowoleni, to nie siej paniki. Po co? To, ze o innym banku
    > nie napisala wyborcza nie znaczy, ze on nie ma jeszcze gorszej luki - a
    > te swoja mBank juz zalatal.

    Według mnie, ten brak haseł na koncie eMax-Plus jest wciąż istniejącą
    dziurą.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 23. Data: 2007-01-06 23:54:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> writes:

    > Przecież nie wiesz, czy system informatyczny w elektrowni lub gazowni
    > nie ma podobnej dziury, umożliwiającej wycofanie takiej "nadpłaty".

    A jakie to ma znaczenie dla klienta banku?

    > Jeszcze dwa lata temu banki ze 100% pewnością twierdziły, że jeśli w
    > bankomacie zostały bezprawnie pobrane pieniądze z czyjegoś kąta, to
    > oznaczało, że posiadacz karty musiał komuś udostępnić kartę oraz PIN.

    Pewnie teraz tez czesto twierdza.
    Jesli chodzi o ogolny stan techniki to w tej sprawie w ciagu
    ostatnich dwoch lat wiele sie nie zmienilo, zmiany byly duzo
    dawniej.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 24. Data: 2007-01-08 00:12:05
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 07 Jan 2007 00:54:10 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > A jakie to ma znaczenie dla klienta banku?

    A takie, że jeśli przeleje wszystkie moje środki z eMax-Plusa na konto
    ZE, to już nie dla kawału.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 25. Data: 2007-01-08 01:43:26
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    > A takie, że jeśli przeleje wszystkie moje środki z eMax-Plusa na konto
    > ZE, to już nie dla kawału.

    To problem ZE, klient i tak pieniadze odzyska. Rownie dobrze mozna
    "wyprowadzic" pieniadze ZE i niech ten zbankrutuje - tez sredni
    kawal.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 26. Data: 2007-01-09 00:38:28
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 08 Jan 2007 02:43:26 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > To problem ZE, klient i tak pieniadze odzyska.

    Pytanie tylko, po co sie narażać na takie stresy?
    Czy nie lepiej po prostu przenieść kasę do innego banku?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 27. Data: 2007-01-09 16:05:30
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    > Pytanie tylko, po co sie narażać na takie stresy?

    Gdzie tu stres? ZE wie, ze nie moze dac sie okrasc w taki sposob
    -> nieoplacalnosc ataku na klienta banku.

    > Czy nie lepiej po prostu przenieść kasę do innego banku?

    Mozna, ale czy tam da sie wykonywac zdefiniowane przelewy bez
    dodatkowych kodow?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 28. Data: 2007-01-10 10:46:09
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Chris napisał(a):

    > Pytanie tylko, po co sie narażać na takie stresy?
    > Czy nie lepiej po prostu przenieść kasę do innego banku?

    Skoro tak panikujesz, to dlaczego nie usuwasz definicji przelewu z eMax+
    po każdym jej wykonaniu? To raptem 3 minuty, a będziesz spać spokojnie.

  • 29. Data: 2007-01-10 18:23:11
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 10 Jan 2007 11:46:09 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Skoro tak panikujesz, to dlaczego nie usuwasz definicji przelewu z eMax+
    > po każdym jej wykonaniu? To raptem 3 minuty, a będziesz spać spokojnie.

    Dlatego, że brak tego zdefiniowanego przelewu obniża mi wygodę
    korzystania z konta. A dla osób które namówiłem do trzymania w mBanku
    swoich oszczędności, to może już być nawet sporym utrudnieniem.
    Zwróć uwagę, że dla niektórych nawet wpisanie hasła jednorazowego w celu
    wykonania przelewu, było nadmierną mitręgą.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 30. Data: 2007-01-10 21:50:01
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 10 Jan 2007 11:46:09 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Skoro tak panikujesz, to dlaczego nie usuwasz definicji przelewu z eMax+
    > po każdym jej wykonaniu? To raptem 3 minuty, a będziesz spać spokojnie.

    Skorzystałem z Twojej rady.
    Niestety, na koncie eMax-Plus nie ma możliwości wykonywania dowolnych
    przelewów. Aby taki przelew wykonać, należy najpierw przelew
    zdefiniować, wykonać przelew zdefiniowany, a następnie ponownie go
    usunąć, używając do tego hasła jednorazowego.
    Z wygodą nie ma to wiele wspólnego :(

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof