  • 1. Data: 2010-08-05 19:20:47
    Temat: Lukansbank,kredyt i stopa procentowa
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Witam
    Lukasbank ustala stopy procentowe dla danego kwartału i dla III kwartału
    2010 wynosi 3,85 % - ważne jest to, że zmalała.
    Jednak w lipcowej racie mojego kredytu dalej zawarta jest stara stopa.
    Otrzymałem informację, że dla moejgo kredytu stopa ta została zmieniona
    zaraz po spłacie tej raty. Byłbym w stanie to przyjąć gdyby nie to, że
    stopa referencyjna BGK(kredyt RnS) dla III kwartału 2010 została
    uwzględniona w racie lipcowej.
    Cz to jest normalne zachowanie? Zwłaszcza że na stronie jest napisane:
    "Aktualne wysokości stóp bazowych w okresie od 01.07.2010r. do
    30.09.2010r.:"

    --
    Scowron

  • 2. Data: 2010-08-05 23:53:21
    Temat: Re: Lukansbank,kredyt i stopa procentowa
    Od: "MrMrooz " <m...@W...gazeta.pl>

    Scowron <s...@o...pl> napisał(a):

    ..
> [...]
    > uwzględniona w racie lipcowej.
    > Cz to jest normalne zachowanie? Zwłaszcza że na stronie jest napisane:
    Nie wiem czy normalne, ale lukas tak ma. Jak wzrośnie stopa bazowa, np. dla IV
    kwartału 2010 (odpukać w niemalowane), to wzrost ten zostanie uwzględniony w
    ratach płatnych od listopada dopiero (w październiku jeszcze nie).

    Przyznam, że nie wiem jaki związek ma z twoim kredytem stopa referencyjna BKG
    i dlaczego to jest ważne.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 3. Data: 2010-08-09 21:18:56
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 06-08-2010 o 01:53:21 MrMrooz <m...@w...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > ratach płatnych od listopada dopiero (w październiku jeszcze nie).
    >
    > Przyznam, że nie wiem jaki związek ma z twoim kredytem stopa

    Jedna i druga stopa zmienia się co kwartał, tylko że definicja kwartału do
    BGK i Lukasa jest widocznie inna.

    --
    Scowron