  • 1. Data: 2008-05-07 20:59:37
    Temat: Lukas 8%
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    mam e-konto (bez -pro), do niego rachunek "oszczędzam".

    dziś zmieniło się oprocentowanie na 8%, wczoraj było 4,5% jeszcze.

    to na stałe lukas robi, czy chwilówka/promocja czasowa jakaś?

  • 2. Data: 2008-05-07 21:55:00
    Temat: Re: Lukas 8%
    Od: agatonek <p...@w...pl>

    On 7 Maj, 22:59, "Konrad N>S>" <n...@o...pl> wrote:
    > mam e-konto (bez -pro), do niego rachunek "oszczędzam".
    >
    > dziś zmieniło się oprocentowanie na 8%, wczoraj było 4,5% jeszcze.
    >
    > to na stałe lukas robi, czy chwilówka/promocja czasowa jakaś?

    3 miesieczna promocja czasowa o ile bank jak pisze, nie zakonczy jej
    wczesniej:)

    pozdrawiam i witam jednoczesnie:)

    agata

  • 3. Data: 2008-05-08 06:17:08
    Od: michaça <w...@...pl>

    > 3 miesieczna promocja czasowa o ile bank jak pisze, nie zakonczy jej
    > wczesniej:)
    jesli ja zakonczy wczesniej to ja zakoncze posiadanie tam e-konta pro tez
    wczesniej (a chcialem ten badziew potrzymac do konca 2009 kiedy to mi sie konczy
    token)

  • 4. Data: 2008-05-08 06:34:09
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 07 May 2008 14:55:00 -0700, agatonek napisał(a):

    > 3 miesieczna promocja czasowa o ile bank jak pisze, nie zakonczy jej
    > wczesniej:)

    Z tym, że wcześniejsze zakończenie ma polegać na tym, że środki na dzień
    zakończenia będą oprocentowane na 8% do końca 3-miesięcznego okresu.
    Powyżej tej kwoty tylko wg normalnej tabeli odsetkowej.

  • 5. Data: 2008-05-09 09:27:12
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    > Z tym, że wcześniejsze zakończenie ma polegać na tym, że środki na dzień
    > zakończenia będą oprocentowane na 8% do końca 3-miesięcznego okresu.
    > Powyżej tej kwoty tylko wg normalnej tabeli odsetkowej.

    nie rozumiem /no offence/, możesz napisać dla mnie jaśniej?

    --
    J'entends ton coeur

  • 6. Data: 2008-05-09 11:54:03
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 09 May 2008 11:27:12 +0200, Konrad N>S> napisał(a):

    > nie rozumiem /no offence/, możesz napisać dla mnie jaśniej?

    To może na przykładzie:
    06.05 rano saldo rachunku 0
    06.05 wpłata 1000
    ogłaszają zakończenie promocji w dniu 15.06
    saldo na 15.06 1000
    20.06 wpłata 500
    do 05.08 włącznie 1000 będzie oprocentowane na 8%, pozostałe 500 według
    stopy z tabeli oprocentowania (chyba to jest obecnie 4,5%)