  • 11. Data: 2008-02-26 20:06:19
    Temat: Re: Lukas Bank
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Lut, 20:45, "Damian" <x...@o...pl> wrote:

    > reasumujac: ror nie jest miejscem do trzymania nadwyzki pieniedzy , koniec i
    > kropka

    Chyba, ze jest to Sezam Max lub ROR Eurobanku.

    Pomijasz kwestie plynnosci srodkow, ktora zapewnia ROR.

  • 12. Data: 2008-02-26 21:11:50
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...

    > Chyba, ze jest to Sezam Max lub ROR Eurobanku.
    >
    > Pomijasz kwestie plynnosci srodkow, ktora zapewnia ROR.

    ROR to ROR, a "zarzadzanie portfelem" to osobista sprawa kazdego z nas,
    kazdy ma inna sytuacje i inne potrzeby
    w moim przypadku ja juz wole aby kasa lezala na rachunkach
    nieoprocentowanych.... ale gotowe w kazdej sekundzie na ich uzycie,
    sa dwa przypadki kiedy frustruje nas 1) strata 2) przeoczony zysk z
    inwestycji.... ale to juz nie ta grupa

  • 13. Data: 2008-02-26 21:25:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Lut, 22:11, "Damian" <x...@o...pl> wrote:
> [...]
    > nieoprocentowanych.... ale gotowe w kazdej sekundzie na ich uzycie,
    > sa dwa przypadki kiedy frustruje nas 1) strata 2) przeoczony zysk z

    W obu podanych przykladach kasa lezy na wysoko oprocentowanym koncie
    gotowa do nielimitowanej ilosciowo liczby bezplatnych przelewow w
    dowolnej chwili

  • 14. Data: 2008-02-26 21:45:27
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...
    h11g2000prf.googlegroups.com...

    > W obu podanych przykladach kasa lezy na wysoko oprocentowanym koncie
    > gotowa do nielimitowanej ilosciowo liczby bezplatnych przelewow w
    > dowolnej chwili
    w moich inwestycjach liczy sie sekunda :) wiec nie moge pozwolic sobie na
    inne rachunki po kilka % jesli moge miec strzal na 100% raz na miesiac ale
    nie wiem kiedy

  • 15. Data: 2008-02-26 22:06:58
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Lut, 22:45, "Damian" <x...@o...pl> wrote:

    > w moich inwestycjach liczy sie sekunda :) wiec nie moge pozwolic sobie na
    > inne rachunki po kilka % jesli moge miec strzal na 100% raz na miesiac ale
    > nie wiem kiedy

    W obu przypadkach pieniadze leza na koncie z ktorego przelewamy
    bezposrednia na obce - bez zabaw w przelewanie z rachunku
    oszczedzajacego na rachunek podstawowy.

    Cos jeszcze zeby wykazac wyzszosc rachunku nieoprocentowanego nad
    oprocentowanym? :)

  • 16. Data: 2008-02-26 22:32:27
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > W obu przypadkach pieniadze leza na koncie z ktorego przelewamy
    > bezposrednia na obce - bez zabaw w przelewanie z rachunku
    > oszczedzajacego na rachunek podstawowy.

    za dlugo to trwa :)

    > Cos jeszcze zeby wykazac wyzszosc rachunku nieoprocentowanego nad
    > oprocentowanym? :)

    :)

  • 17. Data: 2008-02-27 00:21:01
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Damian pisze:

    > no wypraszam sobie :) mam tam konto

    Ja też, co nie zmienia grupy docelowej.

    Ja mogę mieć i konto oprocentowane 0 % ... byle było tak jak
    teraz jest, to jest w pełni bezpłatne (zero opłat za cokolwiek).

    6008

  • 18. Data: 2008-02-28 07:54:28
    Od: Pete <n...@n...com>

    Damian pisze:

    > za dlugo to trwa :)

    A wiesz, co to sesje Elixir ;)

    --
    Pete

  • 19. Data: 2008-02-29 20:03:06
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > A wiesz, co to sesje Elixir ;)

    ale sie wysililes, przesledz watek raz jeszcze, pisalem, ze wole trzymac
    nadmiar na rachunku maklerskim mimo ze jest nieoprocentowany i wiedziec ze
    nie przegapie okazji na dobra transakcje,
    czekanie az kasa wskoczy elixirem to zbyyyyt dlugo, zbyt dynamicznie
    wszystko sie zmienia

  • 20. Data: 2008-03-01 18:35:54
    Od: Pete <n...@n...com>

    Damian pisze:
> [...]
    > nie przegapie okazji na dobra transakcje,
    > czekanie az kasa wskoczy elixirem to zbyyyyt dlugo, zbyt dynamicznie

    Wypraszam sobie.
    Poproszę o msg-id wiadomości w której piszesz o rachunku maklerskim.

    --
    Pete