eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas Bank / Crédit Agricole - czy dostajecie poczta drukowane ksiazeczki o zmianach w regulaminach/prowizjach/oplatach/taryfach?

  • 11. Data: 2013-06-27 01:45:06
    Temat: Re: Lukas Bank / Crédit Agricole - czy dostajecie poczta drukowane ksiazeczki o zmianach w regulaminach/prowizjach/oplatach/taryfach?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 26 Jun 2013 16:18:31 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > IMO jest inaczej...
    > -- Zocha, jedziemy na urlop?
    > -- Nie mamy forsy...
    > -- Hm... OK. Wprowadzimy opłatę za token.
    > -- A jak znajdą się buntownicy?

    Watpliwe, nie ten poziom zarzadu :-)
    Przedzej "wyrobilismy tylko 90% planowego zysku, musimy cos wymyslec,
    bo sie prezes wscieknie".

    > JF -- m@ilem powiadamianie o podwyżce opłat? Chyba drwisz. :)
    > Takie powiadomienie to żadne powiadomienie, chyba, że jest dodatkowym
    powiadomieniem.

    Hm, skoro bank to robi ... chyba ma jakies podstawy ?
    Ustawa plus zgoda/zlecenie klienta ?
    W przypadku kont "internetowych" - czemu nie ?

    Sama oplata jak pisalem - wydaje mi sie znacznie starsza.

    J.