  • 1. Data: 2005-11-08 18:49:40
    Temat: Lukas Bank - www.nieczekaj.pl
    Od: c...@s...pl

    Witam,
    dla tych, którzy już zapomnieli o co chodzi małe przypomnienie
    http://www.mediarun.pl/news/id/8489

    www.nieczekaj.pl - jest wyłączone :))))))
    ciekawe dlaczego ??? buahahahaha...

    a tak poza tym, to znowu zaczynamy czekać na:
    - poprawne działanie systemu kont internetowych
    - w kolejkcha na obsługę w placówce (ostatnio stałem w kolejce z 30 minut)

    PS: napiszcie, na co jeszcze CZEKAMY w Lukas Banku (może być wesoło)
    pamiętacie te krótkie filmy?...
    "Klienci LB nie lubią czekać" :)

    pozdrawiam
    sidcom

  • 2. Data: 2005-11-08 20:06:00
    Temat: Re: Lukas Bank - www.nieczekaj.pl
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > - w kolejkcha na obsługę w placówce (ostatnio stałem w kolejce z 30 minut)

    ja nie czekam nigdy dłużej niż 30 minut.

    a to dlatego, że po 30 wychodzę z oddziału.

    niestety z powodu tego, że w oddziale ostatnimi czasy zawsze czeka sie nie
    wiadomo na co* - zawsze ostatnimi czasy wychodzę.
    w listopadzie miałem już trzy podejścia (wejścia na 30 minut do banku), i
    trzy razy wychodziłem.

    * - a dlaczego czeka się "nie widaomo na co"?
    w oddziałach lukasa jest bardzo zabawnie - nie mozna sie nudzić. wystarczy
    przyglądać się pracy obsługi,
    która równo po połowie:

    pierwsze 50 % patrzy tępo w ekran, na którym sie nic nie zmienia. zceka na
    coś. zapewne na "system".
    zapewne "system nie pozwala/system nie pracuje/system cokolwiek"

    drugie 50 % trzyma słuchawkę przy uchu. co jakiś czas wybieraja jakiś numer.
    ale nie rozmawiaja z nikim. bo nikt nie odbiera tam, zapewne "tam" to
    wrocław i "system".
    zawsze pzy takim patrzącym w ekran dyspozytorze (lub trzymającym słuchawkę)
    siedzi ktoś, kto czeka, by coś załawić.

    ja jako czekajacy zawsze słyszę: "system nie pracuje/system nie
    pozwala/system jest zajęty/system milczy/system nie odpowiada/system coś
    tam"
    toż to jakis matrix!
    biedny ten lukas. ale przynajmiej obsługa się nie męczy pracą. tylko
    kolejki wystają często z oddziału.

    janke

    ps odwiedzam poznańskie oddziały lukas banku

  • 3. Data: 2005-11-09 08:42:47
    Od: "jareka" <jarkita@_usun_to_interia.pl>

    Użytkownik <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    > a tak poza tym, to znowu zaczynamy czekać na:
    > - poprawne działanie systemu kont internetowych
    Moje dziala ... no z wyjatkiem poczty - ale to mi nie przeszkadza ...

    > - w kolejkcha na obsługę w placówce (ostatnio stałem w kolejce z 30 minut)
    to masz pecha ...
    Wawa Bemowo, ostatnio 2x nie dluzej niz 15 min
    --
    Pozdrawiam,
    jareka

  • 4. Data: 2005-11-09 09:46:29
    Od: "inżynier Nowak" <n...@g...pl>

    jareka <jarkita@_usun_to_interia.pl> napisał(a):

    > Moje dziala ... no z wyjatkiem poczty - ale to mi nie przeszkadza ...

    ditto

  • 5. Data: 2005-11-09 10:34:37
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik "jareka" <jarkita@_usun_to_interia.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Moje dziala ... no z wyjatkiem poczty - ale to mi nie przeszkadza ...

    A u mnie działa wszystko. Nawet poczta.

    > to masz pecha ...
    > Wawa Bemowo, ostatnio 2x nie dluzej niz 15 min

    W oddziale, to byłem ostatnio prawie rok temu, jak mi się
    token "wyexpirował".

    Witek

  • 6. Data: 2005-11-10 08:31:20
    Od: cometa <c...@s...pl>

    > a tak poza tym, to znowu zaczynamy czekać na:
    > - poprawne działanie systemu kont internetowych
    > Moje dziala ... no z wyjatkiem poczty - ale to mi nie przeszkadza ...
    >
    > A u mnie działa wszystko. Nawet poczta.

    Wszystko ??? napewno ???
    wieczorem napisze co jeszcze nie dzila
    pozdro
    sidcom
    PS:a mi od poczatku dzilala poczta i przelewy byly na czas itp.
    ale to nie znaczy ze dziala wszystko...

  • 7. Data: 2005-11-10 12:30:22
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik "cometa" <c...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pozdro
    > sidcom
    > PS:a mi od poczatku dzilala poczta i przelewy byly na czas itp.

    Działa wszystko, z czego korzystam. Do niedawna wyrzucało błąd
    przy próbie edycji jednego odbiorcy, ale już jest OK.
    Jeśli chodzi o pocztę, to napisałem 2 wiadomości i na obie
    dostałem odpowiedź.

    Witek

  • 8. Data: 2005-11-13 09:41:41
    Od: RobertSA <n...@a...invalid>

    On Wed, 09 Nov 2005 10:46:29 +0100, inżynier Nowak""
    <n...@g...pl> wrote:

    > ditto

    Swiatelko w tunelu - od dzis zaczela mi dzialac poczta (caly czas nie
    dzialalo) ORAZ zaczely byc widoczne lokaty obronne pod Oszczednosci. Czyli
    w zasadzie dziala mi juz wszystko, czego jestem swiadom.

    No, jest jeden drobiazg - prezentacja numeru kontaktowego - dodatkowe zero
    w srodku numeru stacjonarnego. A numer zapisany w systemie jest poprawny -
    sprawdzila Lukas Linia, no i potrafia sie dodzwonic do mnie.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2005-11-13 09:45:24
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-11-13 10:41- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    RobertSA, gdy pisał(a):

> [...]
    > zero w srodku numeru stacjonarnego. A numer zapisany w systemie jest
    > poprawny - sprawdzila Lukas Linia, no i potrafia sie dodzwonic do mnie.

    U mnie poczta działa co najmniej od piątku. Teraz czekam na odpowiedź na
    reklamację... :-)
    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 10. Data: 2005-11-14 09:22:11
    Od: cometa <c...@s...pl>

    Cześć,
    miałem już nie pisać co nie działa bo jakoś nie ma zainteresowania
    tym postem, ale jednak może coś napisze :)
    Wiadomo, że poczta działa i przelewy też (nie wiem dlaczego wszyscy
    piszą ciągle o tym).
    Nie działa, "albo nie działa w pełni" (hmmm..to tak na wszelki wypadek
    jakby ktoś napisał że działa...heheheh): - niepotrzebne skreślić
    - zakładka KREDYTY - mam kredyt gotówkowy w LB mimo to nie jest
    wyświetlany
    - zakładka KARTY KREDYTOWE - po jej wybraniu otrzymuje dobry komunikat
    ale należy się jeszcze raz zalogować gdy wybiorę zakładkę KONTA
    - TFI - nie wiem czy to jest wada, ale miało być online, mimo wpłaty na
    fundusz nadal się nie pojawiła wartość jednostek uczestnictwa (wpłata
    była dokonana 10-11-2005, może to przez długi weekend :)))))
    - zakładka PŁATNOŚĆI/NOWY PRZELEW/SPŁATA RAT I KART
    nareszcie moża wybrać kredyt z listy zobowiązań, ALE niestety na
    liście znajdują się kredyty spłacone i nie spłacone co wprowadza
    zamieszanie ( 6 nr kont i pamiętaj który dotyczy czego)...szkoda, że
    niekt nie wpadł na to aby wylistować tylko nr kont kredytów niespłaconych
    na koniec szmieszny błąd....
    Całkowite saldo zadłużenia...zawsze wynosi 0 zł (ZERO ZŁOTYCH) mimo,
    że kredyt jest nie spałcony - taka informacja wyskakuje przy spłacie
    rat LB na przelewie.

    to na tyle dzisiaj...mimo takich błędów, pozostane przy LB bo lubię
    ten bank..."bo tak powinno być w każdym banku"
    tak więc NIE CZEKAJ i załóż konto w Lukas Bank :))))
    pozdro