  • 1. Data: 2011-12-09 16:29:01
    Temat: Lukas/CA - tani kredyt na karcie
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Przepraszam, że nie o Optimie :>

    Takie coś właśnie dostałem z wyciągiem:
    "Wszystkie płatności na kwotę min. 300 zł wykonane kartą kredytową od
    25.12.2011 r. do 31.01.2012 r. będziesz mógł rozłożyć na raty 0%. Sam
    wybierasz, czy chcesz spłacać 3, 6 czy 12 rat. Prowizja za uruchomienie
    kredytu ratalnego w karcie (Plan Spłat ratalnych) wynosi tylko 2% spłacanej
    kwoty."

    Poniżej symulacja potwierdzająca, że te 2% prowizji to faktycznie całkowity
    koszt imprezy. Pozostaje po świętach wyciągnąć cały limit :)

    AK

  • 2. Data: 2011-12-09 17:55:56
    Temat: Re: Lukas/CA - tani kredyt na karcie
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 9 Gru, 17:29, Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> wrote:
> [...]
    >
    > Poniżej symulacja potwierdzająca, że te 2% prowizji to faktycznie całkowity
    > koszt imprezy. Pozostaje po świętach wyciągnąć cały limit :)

    Na www zadnych informacji jeszcze nie ma.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 3. Data: 2011-12-09 18:29:10
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości grup
    t...
    > Przepraszam, że nie o Optimie :>
    >
    > Takie coś właśnie dostałem z wyciągiem:

    Do mnie z kolei Lukas/C-A zadzwonił, że na jego kartach mam obecnie 3%
    moneyback, bodajże limitowane do 75 zł/m-c. Bliższych szczegółów nie znam,
    nie wiem czy to dla wszystkich kart działa, ja mam Tesco + Furorę. Na
    stronie informacji na ten temat nie ma.

  • 4. Data: 2011-12-12 10:47:18
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 9 Dec 2011 17:29:01 +0100, Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>
    wrote:

> [...]
    >
    >Poniżej symulacja potwierdzająca, że te 2% prowizji to faktycznie całkowity
    >koszt imprezy. Pozostaje po świętach wyciągnąć cały limit :)

    Przy 3 miesiącach to kiepski pomysł, a przy pół roku - taki sobie.
    Chyba ma to sens jedynie przy rozłożeniu na 12 rat.

  • 5. Data: 2011-12-12 14:10:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 09 Dec 2011 19:29:10 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > znam, nie wiem czy to dla wszystkich kart działa, ja mam Tesco + Furorę.
    > Na stronie informacji na ten temat nie ma.

    Z pewnych źródeł wiem, że to nie jest akcja masowa a kierowana tylko do
    wybranych klientów - także możesz się czuć wyróżniony ;)

    --
    xbartx