  • 1. Data: 2005-03-22 19:02:42
    Temat: Lukas Ekonto - rezygnacja z VE
    Od: "Bartek" <n...@m...com>

    Witam

    W związku z faktem, że mało używam w/w kartę, a dodatkowo w maju kończy się
    jej okres ważności, zastanawiam się nad nie wyrabianiem nowej. Czy warto
    wysyłać pismo o rezygnacji, czy najlepiej udać się do oddziału i na miejscu
    załatwić sprawę ?

    Pozdrawiam

    Bartek

  • 2. Data: 2005-03-22 19:07:07
    Temat: Re: Lukas Ekonto - rezygnacja z VE
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Bartek wrote:
> [...]
    > się jej okres ważności, zastanawiam się nad nie wyrabianiem nowej. Czy
    > warto wysyłać pismo o rezygnacji, czy najlepiej udać się do oddziału i

    na miejscu, bo musisz ją oddać.
    Jak ci się nie chce z nimi kłócić, że nie musisz, to się po prostu
    przespaceruj.

  • 3. Data: 2005-03-22 20:48:01
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    witek napisał(a):

    > na miejscu, bo musisz ją oddać.
    > Jak ci się nie chce z nimi kłócić, że nie musisz, to się po prostu
    > przespaceruj.

    Hmm...ja zrezygnowałem z karty jak tylko opłaty wprowadzili (używam
    e-konta głównie do przelwów) i nie pamietam żeby jakieś cyrki robili.
    Tylko że ja chyba po prostu przez telefon ją zablokowałem i zarządałem
    nieodnawiania.
    A kartę mam jeszcze gdzieś w papierach. Zawsze na wyjazdy za granicę
    biorę trochę zablokowanych kart ;-) na pokuszenie dla złodziei

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2005-03-22 21:00:29
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Marcin Lubojański napisał:
    > A kartę mam jeszcze gdzieś w papierach. Zawsze na wyjazdy za granicę
    > biorę trochę zablokowanych kart ;-) na pokuszenie dla złodziei

    Sądzisz, że złodzieje są aż tak głupi, że nie czytają dat ważności
    kradzionych kart? ;-)

    K.

  • 5. Data: 2005-03-22 21:05:01
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > Sądzisz, że złodzieje są aż tak głupi, że nie czytają dat ważności
    > kradzionych kart? ;-)

    Karta zablokowana nie oznacza, iż termin jej ważności upłynął.

  • 6. Data: 2005-03-22 21:06:47
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > na miejscu, bo musisz ją oddać.

    Nie musisz jej oddawać, a w zasadzie nie powinieneś. Składasz na 30 dni
    wcześniej rezygnację, ale te 30 dni jeszcze używasz karty, więc jej nie
    oddajesz. Mija termin wypowiedzenia, karta traci ważność, przestaje działać.
    Możesz ją zostawić sobie na pamiątkę. Oczywiście, jeśli włożysz do bankomatu
    to na 99% jej już nie zobaczysz ;-)

  • 7. Data: 2005-03-22 21:08:02
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Krystek napisał(a):

    > Sądzisz, że złodzieje są aż tak głupi, że nie czytają dat ważności
    > kradzionych kart? ;-)

    A kto mówi o kartach przeterminowanych ;-D ??

  • 8. Data: 2005-03-22 21:36:17
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Szymon napisał(a):

> [...]
    > Możesz ją zostawić sobie na pamiątkę. Oczywiście, jeśli włożysz do bankomatu

    Mi się udało wyciągnąć z bankomatu BZ WBK kartą pieniądze PO UPŁYWIE
    TERMINU WAŻNOŚCI. Było to już dobrych parę lat temu (może nawet za
    czasów WBK) i chodziło o kartę euro<26 ale i tak podejrzane...

  • 9. Data: 2005-03-22 22:40:31
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Szymon napisał:

    > Karta zablokowana nie oznacza, iż termin jej ważności upłynął.

    Faktycznie, takiej sytuacji nie wziąłem pod uwagę. Ale chyba Marcin
    zastrzegał karty, których nie chiał już potem odnawiać ;-)

    K.

  • 10. Data: 2005-03-23 09:43:07
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Krystek napisał(a):

    > Faktycznie, takiej sytuacji nie wziąłem pod uwagę. Ale chyba Marcin
    > zastrzegał karty, których nie chiał już potem odnawiać ;-)

    No tak, ale do końca daty wydrukowanej na karcie było jeszcze przeszło
    rok ;-)
    Poza tym co jakiś czas wyrabiam sobie nową kartę w mBanku, bo za darmo a
    jednak karty się szybko zużywają.