  • 31. Data: 2010-02-10 20:05:01
    Temat: Re: Lukas. Nowa TOiP.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Anna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hkuom4$1p8$1@mx1.internetia.pl...
    > czy jak mam lokate na 11.000 to czy spełniam warunek bezpłatności e-konta
    > pro?

    Musisz dodatkowo mieć przychody przekraczające 2 tysiaki miesięcznie.

    wiatrak

  • 32. Data: 2010-02-11 08:10:22
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 10 Lut, 20:13, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > A komunikacja między operatorami (sesja) następuje 3x dziennie,
    > bez sobót i niedziel?

    I wystarczy. Przecież w przelewach pośredniczy KIR. Wystarczy więc, że
    tam jest informacja o powiązaniach rachunek-bank. Po prostu zamiast
    kierowania do banku o danym numerze rozliczeniowym skieruje do banku,
    który wynika z danych w bazie.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 33. Data: 2010-02-11 10:08:21
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-02-11, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    [...]

> [...]
    > tam jest informacja o powiązaniach rachunek-bank. Po prostu zamiast
    > kierowania do banku o danym numerze rozliczeniowym skieruje do banku,

    I to wszystko dlatego, że jeden z drugim nie umieją otworzyć sobie
    drugiego konta samodzielnie? Come on. Telefonu używa się na codzień.
    Osób wpłacających "na" konto osobiste bez uprzedniego zapytania
    o numer (tuż przed przelewem) jest ile? Jedna? Dwie?

    Więc bez przesady. Zwyczajnie nie ma potrzeby na tego typu mechanizmy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 34. Data: 2010-02-11 11:49:34
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boguś" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli raz w miesiącu wykonasz operację z tokenem to opłaty nie ma.
    >
    > --
    > Boguś

    Dziekuję za informację,nie wiedziałam o tym,muszę sprawdzić na koncie.

    Pozdrawiam
    Grażyna