  • 1. Data: 2005-09-28 07:32:16
    Temat: [Lukas] Nowa numeracja konta a PZ
    Od: "Cyprian Sawicki" <c...@g...pl>

    Witam!

    Mam ustawionych w Lukasie kilka Poleceń Zapłaty (TPSA, Era). Jak wiadomo
    planowana jest zmiana numeracji kont w tym banku, która mimo że rozłożona w
    czasie (do grudnia 2006) kiedyś w końcu dojdzie do skutku.

    Jak się po tym terminie zachowa PZ i kto powinien dokonać stosownych zmian?

    Zapytany o to pocztą wewnętrzną bank stwierdził że leży to po mojej stronie,
    ale moje doświadczenia są nieco inne: kiedy wprowadzany był długi numer
    rachunku w formacie NRB nie podejmowałem żadnych działań ze swojej strony i
    wszystko działa do dzisiaj.

    Reasumując: czy jeśli nic nie zrobię to w styczniu 2007 PZ-ty przestaną się
    spłacać?

    Pozdrawiam
    Cyprian

  • 2. Data: 2005-09-28 09:46:03
    Temat: Re: [Lukas] Nowa numeracja konta a PZ
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    Użytkownik "Cyprian Sawicki" <c...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dhdgu0$ku2$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > planowana jest zmiana numeracji kont w tym banku, która mimo że rozłożona
    > czasie (do grudnia 2006) kiedyś w końcu dojdzie do skutku.

    czy w nowym systemie beda widoczne polecenia zaplaty z e-Banku ? wzorem np
    multibanku?

  • 3. Data: 2005-10-01 10:49:21
    Od: "DJ" <d...@p...pl>

    Użytkownik "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl> napisał w
    wiadomości news:dhdojn$qk9$1@news.onet.pl...

    > czy w nowym systemie beda widoczne polecenia zaplaty z e-Banku ? wzorem np
    > multibanku?

    Tak, będą widoczne upoważnienia do DD. Tu znajdziesz demu nowego systemu:

    http://www.lukas.pl/demo/html_asp/direct_debit_detai
    ls-translist.asp

    Pozdr
    DJ