  • 11. Data: 2003-11-11 12:54:37
    Temat: Re: [Lukas] "Prezenty" za lokaty ;-)
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl>

    On 11 Nov 2003 11:40:41 +0100, "Don" <d...@p...onet.pl> wrote:

    >Tak tylko, że przy zmianie pytają Cię o dodatkowe dane np.
    >nazwisko rodowe matki, nr telefonu, email, adres korespondencyjny...
    >więc jak ktoś np.ukradnie Ci dowód to raczej nie będzie znać tych danych.
    no to mnie jakos o b.malo rzeczy pytaja...
    a gdy udzielam odpowiedzi siedzac przy stanowisku a osoby oczekujace
    siedza 1.5m dalej to i tak wszystko slysza.
    tego typu test dobry jest przez telefon gdy zakladamy ze nikt nie
    podsluchuje na linii...
    ale w oddziale lukasa jak siedze i czekam na swoja kolej to slysze o
    czym jest rozmowa przy polowie stanowisk ;-)
    wiec dopytywanie sie caly czas o to samo (nazwisko rodowe mamy)
    nie jest jakims super zabezpieczeniem ;-)

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 12. Data: 2003-11-11 14:00:39
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    > Rotlf :)

    chyba na tą kawę - po zaparzeniu. :_))

  • 13. Data: 2003-11-12 06:36:14
    Od: "Miku" <m...@n...interia.pl>

    > Wiadomo, że rezygnacjka z kart do identyfikacji była podyktowana
    > oszczędnościami.
    raczej wpadka lukasa jest podyktowana.
    na 80 k. tato mial lokate, mial karte ind. syn wzial karte poszedl do banku
    rozwiazal lokate poniewaz do potwierdzenia wymagana byla tylko(sic!!!!)
    karta id. tato przyszedl za dwa dni pieniedzy nie ma wiec lukasa do
    sadu,wyrok:oddac 80 k, a syn jak kamien przepadl. wiec albo zarobili 160 zl
    dzialajac w zmowie , co usilnie probowali dowiesc prawnicy lukasa, albo syn
    wykiwal ojca i bank jednoczesnie,jak udalo sie ustalic sadowi......
    nauczka? wywalamy karty bo
    1. nie bedzie wpadek tego typu
    2. bedzie taniej bo dowod kazdy ma:))
    3. laska w okienku sprawdzi wiekszosc twoich danych by byc pewna ze to ty.

  • 14. Data: 2003-11-12 11:33:37
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Tak tylko, że przy zmianie pytają Cię o dodatkowe dane np. nazwisko
    > rodowe matki, nr telefonu, email, adres korespondencyjny... więc
    > jak ktoś np.ukradnie Ci dowód to raczej nie będzie znać tych danych.

    Raczej będzie. Nr telefonu sprawdzi w książce telefonicznej, email w
    wielu wypadkach nie trudno znaleźć w internecie, adres
    korespondencyjny jest w większości wypadków ten sam co zameldowania a
    nazwisko panieńskie matki jest podawane w narastającej ilości miejsc a
    zresztą nietrudno je od kogoś wyciągnąć.

    > Wiadomo, że rezygnacjka z kart do identyfikacji była podyktowana
    > oszczędnościami.

    W handlo kiedyś identyfikowało się kartą płatniczą. IMHO
    bezpieczniejsze to niż dowód bo system zastrzegania kart działa
    sprawnie.

  • 15. Data: 2003-11-12 22:59:39
    Temat: Odp: [Lukas] "Prezenty" za lokaty ;-)
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

> [...]
    syn
    > wykiwal ojca i bank jednoczesnie,jak udalo sie ustalic sadowi......
    Aha.. ale skąd tu 160 (niewazne czy 160 zł czy 160k zł)

  • 16. Data: 2003-11-13 08:50:26
    Temat: Re: Odp: [Lukas] "Prezenty" za lokaty ;-)
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Wed, 12 Nov 2003 23:59:39 +0100, "k...@i...pl"
    <k...@i...pl> wrote:

    >Aha.. ale skąd tu 160 (niewazne czy 160 zł czy 160k zł)

    No jak to?
    80k + 80k =160k

    Na 80k nacieli lukasa, a ze tacy nieuczciwi byli, to pewnie te
    pierwsze 80k tez bylo gdzies skubniete
    ;-)
    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
    > Na 80k nacieli lukasa, a ze tacy nieuczciwi byli, to pewnie te
    > pierwsze 80k tez bylo gdzies skubniete
    Ale już niekoniecznie LUKASOWI:) Wiec LUKASA skubnęli na 80k:)

  • 18. Data: 2003-11-13 10:15:08
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    > No jak to?
    > 80k + 80k =160k
    >
    > Na 80k nacieli lukasa, a ze tacy nieuczciwi byli, to pewnie te
    > pierwsze 80k tez bylo gdzies skubniete
    Aaa spojrzałem raz jeszcze... tam pisało ZAROBILI 160k . No tak, pierwsze
    80k tez gdzieś zarobili skoro wpłacili:)

  • 19. Data: 2003-11-13 18:01:53
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl>

    śro, 12 lis 2003 o 07:36 GMT Miku napisał(a):

> [...]
    > 2. bedzie taniej bo dowod kazdy ma:))
    > 3. laska w okienku sprawdzi wiekszosc twoich danych by byc pewna ze to ty.

    Przecież do karty ID i tak potrzebny był PIN

    Pozdrawiam
    KLoSS
    --
    [ KLoSS - Andrzej Koszarek - Poznań - 30 ]
    Ludzie wolą życie w nieświadomości. [ Zobacz http://www.e-upr.org/ ]

  • 20. Data: 2003-11-14 15:49:48
    Od: "miecznik" <m...@W...onet.pl>

    Nie wiem jakim cudem, ale udało mi się przeczytać w internecie ten regulamin.
    Jest tam np. zapis, jeżeli ktoś nie dotrzyma warunków promocji (otrzyma gadżet i
    zlikwiduje lokatę przed czasem) to musi zapłacić:

    - kawa Jacobs w świa&#359;ecznej puszce 18 PLN,
    - termos kolor srebny 50 PLN.

    I czytam, i czytam, i czytam. I ...

    Przepraszam, a czy można kupić kawę za 18 PLN lub termos za 50 PLN bez
    zakładania lokaty?