  • 21. Data: 2003-11-15 11:47:52
    Temat: Re: [Lukas] "Prezenty" za lokaty ;-)
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    5...@n...onet.pl,
    miecznik <m...@W...onet.pl>:

    > Przepraszam, a czy można kupić kawę za 18 PLN lub termos za 50 PLN bez
    > zakładania lokaty?

    W banku raczej nie, ale ja wlasnie dostalem od Lukasa porcje tej kawy i
    torebke herbaty zielonej Lipton cytrynowej listem. Herbate wlasnie juz
    wypilem i jest niezla, a kawy nie pijam. Jednak lokate wole zalozyc w VW, a
    fundusz przez SFI ;)

    --
    Robert

  • 22. Data: 2003-11-15 21:21:40
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Jednak lokate wole zalozyc w VW, a
    > fundusz przez SFI ;)

    Niewdzięczny ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 23. Data: 2003-11-15 21:41:50
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bp65g9$m0i$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Niewdzięczny ;-)))

    No tak, zapomnialem dodac, ze herbata byla co prawda od Lukasa, ale kubek
    byl z mBanku ;)

    --
    Robert

  • 24. Data: 2003-11-15 22:19:07
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > No tak, zapomnialem dodac, ze herbata byla co prawda od Lukasa, ale kubek
    > byl z mBanku ;)

    Inteligo powinno dawać cukier i łyżeczkę, no nie ;-))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 25. Data: 2003-11-15 22:39:16
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bp68rv$3ce$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Inteligo powinno dawać cukier i łyżeczkę, no nie ;-))) ?

    Dziekuje, ale nie slodze :)
    (I nie mieszam tez.)

    ... ale moga dac fajny czajnik elektryczny - jesli jest tu ktos z Inteligo
    ;)

    --
    Robert

  • 26. Data: 2003-11-15 22:41:13
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Dziekuje, ale nie slodze :)
    > (I nie mieszam tez.)

    Hmm - też nie słodzę, ale Ty wyglądałes mi na słodzącego ;-)) Jak to się
    człowiek może pomylić ;-)))

    > ... ale moga dac fajny czajnik elektryczny - jesli jest tu ktos z Inteligo
    > ;)

    Własnie - jest tu kto? To co z tym czajnikiem ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 27. Data: 2003-11-15 22:53:29
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bp6a7f$795$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Hmm - też nie słodzę, ale Ty wyglądałes mi na słodzącego ;-)) Jak to
    > się człowiek może pomylić ;-)))

    Ja? A to dlaczego? (moze byc na priv jesli kompromitujace lub demaskujace
    ;))

    > Własnie - jest tu kto? To co z tym czajnikiem ;-))))

    ... podlaczam kabel sieciowy, klikam (wylaczniczkiem) i przelewam ... do
    mBanku (kubka, oczywiscie ;))

    --
    Robert

  • 28. Data: 2003-11-15 22:55:38
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ja? A to dlaczego? (moze byc na priv jesli kompromitujace lub demaskujace
    > ;))

    Nic kompromitującego. Po prostu na zdjęciu wyglądałeś na osobę "słodzącą"
    ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 29. Data: 2003-11-15 23:39:34
    Od: Pawel Sztabinski <p...@i...pl>

    Glenn wrote:

    > Inteligo powinno dawaae cukier i 3y?eczk?, no nie ;-))) ?

    A mnie tak na powaznie zastanawia kto kieruje sie takimi promocjami gdy ma
    zamiar zalozyc lokate. Z drugiej strony to duzy minus dla bankow, ze tak nisko
    cenia klientow /paczka kawy!!!/ Czy nie lepiej zaoferowac po prostu lepsze
    warunki i dac sobie spokoj z tymi bzdurnymi prezentami. Ale teraz niestety
    chyba taka moda nastala, ze wszedzie jestesmy bombardowani roznymi bonusami.
    Nie dalej jak wczoraj pani w kasie w supermarkecie Real bardzo byla bardzo
    zdziwiona gdy nie wyrazilem checi przyjecia punktow w jakiejs tam kolejnej
    edycji zbieraczej.
    Zycze wytrwalosci wszystkim "zbieraczom prezentow" i zastanowienia czy warto
    zaprzatac sobie glowe takimi bzdurami ;)

    pozdr
    pawel

  • 30. Data: 2003-11-16 20:08:37
    Od: "Czeslaw M." <n...@d...slp.pl>

    Pawel Sztabinski wrote:

    > A mnie tak na powaznie zastanawia kto kieruje sie takimi promocjami gdy ma
    > zamiar zalozyc lokate.

    Doskonale. Wlasnie zamierzalem cos takiego napisac. Jesli ja zakladam
    konto to interesuje mnie czy bank za rok nie padnie a nie czy mi dadza
    kawe za 2.10 PLN lub aparat foto za 80 PLN co sie nadaje do *censored*..
    I rowniez nie interesuje mnie czy przelew jest za 2 czy 4 zlote.
    PRZEDE WSZYSTKIM kasa ma ZAWSZE do mnie wrocic nawet jesli w bank
    pieprznie bomba.
    (Jasne ze dzis nie ma 100% gwarancji ale niektorzy az sie prosza zeby
    ich skubac).

    > Z drugiej strony to duzy minus dla bankow, ze tak nisko
    > cenia klientow /paczka kawy!!!/

    Jesli sie klient na to zlapie to znaczy ze tyle jest wart i jest
    pierwszy na liscie do oskubania.
    ---