  • 1. Data: 2011-03-08 17:49:45
    Temat: Lukas - Rachunek oszczędzam bez belki
    Od: "smint" <N...@o...pl>

    Uwaga.

    Lukas zwiększył oprocentowanie z 4 na 4, 05, co za tym idzie jak ktoś ma
    lokaty na max 22700,- to od wczoraj płaci podatek. Kto się jeszcze nie
    spostrzegł to ostrzegam.

    Marcin

  • 2. Data: 2011-03-08 17:54:50
    Temat: Re: Lukas - Rachunek oszczędzam bez belki
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "smint" <N...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Uwaga.
    >
    > Lukas zwiększył oprocentowanie z 4 na 4, 05, co za tym idzie jak ktoś ma
    > lokaty na max 22700,- to od wczoraj płaci podatek. Kto się jeszcze nie
    > spostrzegł to ostrzegam.

    A kto by tam trzymał tyle kasy na taki niski procent?

  • 3. Data: 2011-03-08 19:10:11
    Od: "smint" <N...@o...pl>

    > A kto by tam trzymał tyle kasy na taki niski procent?

    A inne banki ile % dają na R.O. bez belki?

  • 4. Data: 2011-03-08 21:51:54
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Lukas zwiększył oprocentowanie z 4 na 4, 05, co za tym idzie jak ktoś ma
    > lokaty na max 22700,- to od wczoraj płaci podatek. Kto się jeszcze nie

    Szkoda,że tak mało podnieśli oprocentowanie,to tyle co ,,nic" Gdyby dali
    4,5% to można trochę grosza u nich ulokować.

    Grażyna

  • 5. Data: 2011-03-09 09:11:15
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    > A inne banki ile % dają na R.O. bez belki?

    Np. taki Polbank daje 4,75%...

  • 6. Data: 2011-03-09 16:13:38
    Od: "smint" <N...@o...pl>

    > Szkoda,że tak mało podnieśli oprocentowanie,to tyle co ,,nic" Gdyby dali
    > 4,5% to można trochę grosza u nich ulokować.

    Mi nie chodziło o reklamę banku tylko ostrzegam ludzi przed stratą kasy.
    Wszedłem na konto i widzę, że zamiast dziennej kapitalizacji 2,49 jest 1,52
    a oprocentowanie wzrosło.

  • 7. Data: 2011-03-10 17:58:45
    Od: "smint" <N...@o...pl>

    > chyba 1,49

    1,52

  • 8. Data: 2011-03-10 18:02:12
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <e...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > chyba 1,49

    Dlaczego 1,49? Widocznie wyszło mu 2,52 odsetek , co daje 1 złoty podatku
    belki, czyli 1,52 po opdatkowaniu

    wiatrak

  • 9. Data: 2011-03-10 19:05:39
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    > Dlaczego 1,49? Widocznie wyszło mu 2,52 odsetek , co daje 1 złoty podatku
    > belki, czyli 1,52 po opdatkowaniu
    oczywiście... mój błąd