  • 1. Data: 2005-10-21 08:58:00
    Temat: [Lukas] Status karty, kto wie ?
    Od: " MM" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mam pytanie, bo pocztą wewnętrzną pracownicy banku nie chcę mi odpowiedzieć.

    Oddałem starą kartę VE, której ważność wygasła 30.06.2005, przyjęli i
    pocięli i dali nową. Po zalogowaniu się na konto w zakładce karta ta ma
    status -"aktywna". Co z tym zrobić ?.
    Pzdr.
    W starym systemie nie było podglądu i nie było problemu -:).

  • 2. Data: 2005-10-21 09:03:17
    Temat: Re: [Lukas] Status karty, kto wie ?
    Od: "jareka" <jarkita@_usun_to_interia.pl>

    Użytkownik " MM" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Oddałem starą kartę VE, której ważność wygasła 30.06.2005, przyjęli i
    > pocięli i dali nową. Po zalogowaniu się na konto w zakładce karta ta ma
    > status -"aktywna". Co z tym zrobić ?.

    To chyba dobrze, ze aktywna ... - uzywac! :)
    --
    Pozdrawiam,
    jareka

  • 3. Data: 2005-10-21 09:08:25
    Od: " MM" <n...@W...gazeta.pl>

    jareka <jarkita@_usun_to_interia.pl> napisał(a):

    > To chyba dobrze, ze aktywna ... - uzywac! :)

    Nie doczytałeś. Jak mam używać kartę, którą pocieli i zabrali, a jest dalej
    aktywna w systemie. Nie chodzi mi o nową, bo ta jest OK.
    Pzdr.

  • 4. Data: 2005-10-21 09:10:46
    Od: "Cyprian Sawicki" <c...@W...gazeta.pl>

    > Oddałem starą kartę VE, której ważność wygasła 30.06.2005
    > Po zalogowaniu się na konto w zakładce karta ta ma status -"aktywna".

    To wygląda na jakiś ogólniejszy problem Lukasa: u mnie jest podobnie.

    Karta nr 4140 **** **** 9744
    Ważna do 30-06-2005
    Status = Aktywna

    i niżej powtórzona jeszcze raz ta sama karta już z ważnością do 2007.

    Co ciekawe żona ma tylko jedną kartę w podglądzie (ważność 05.2006) z czego
    można wyciągnąć wniosek że opisany problem dotyczy raczej kart niedawno
    wydanych (gdzie niedawno to około 3 miesiące).

    Może trzymają formalnie jako aktywny parę miesięcy żeby mogła spłynąć jakaś
    zagubiona płatność z Alaski ;-) Tak się przynajmniej w BZWBK kiedyś
    tłumaczyli: że nie mogą mi konta ot tak zamknąć bo na kartę może zejść jakaś
    spóźniona transakcja

    C.

  • 5. Data: 2005-10-22 07:11:11
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik MM napisal dnia 2005-10-21 11:08:

    > Nie doczytałeś. Jak mam używać kartę, którą pocieli i zabrali, a jest dalej
    > aktywna w systemie. Nie chodzi mi o nową, bo ta jest OK.

    To nie on nie doczytał tylko ty niejasno napisałeś co cię boli.

    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl
    / || \\

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm

  • 6. Data: 2005-10-22 23:13:35
    Od: Krzysztof Mazurek <m...@w...edu.pl>

    MM wrote:
> [...]
    > status -"aktywna". Co z tym zrobić ?.
    > Pzdr.
    > W starym systemie nie było podglądu i nie było problemu -:).

    Ja mam dokladnie to samo - 30.09 skoczyla mi sie waznosc karty VE,
    dostalem nową i .... w systemie obydwie karty są aktywne!

    Napisalem do obslugi przez te nieszczesna poczte w koncie. Od 2 dni nie
    było odzewu.

    pozdrawiam,
    K.

  • 7. Data: 2005-10-24 07:55:34
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    A ja dla przykładu mam VE, której na marginesie w ogóle nie chciałem brać.
    Pani przy zakładaniu konta mi ją wcisnęła, bo za darmo, bo może się kiedyś
    przyda. Stwierdziłem, że w sumie fakt, niech leży, może kiedyś przyjdzie jej
    czas. W każdym razie nie aktywowałem jej, a w systemie widnieje jako
    Aktywna. Na mój gust albo mają bug w systemie, albo mi ją aktywowali bez
    mojej wiedzy.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 8. Data: 2005-10-24 19:43:46
    Od: "Ksywka" <p...@w...net>

    witam,
    przy rezygnacji z karty i przecieciu jej przez pracownika karta powinna
    zostac zamknieta w systemie. status wtedy jaki widnieje to ZAMKNIETA. taka
    praktyka jest jednak w innym banku, aczkolwiek myslac logicznie powinna byc
    i w lukasie.
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2005-10-25 05:25:57
    Temat: Re: Lukas odpowiedział............................
    Od: " MM" <n...@W...gazeta.pl>

    Ksywka <p...@w...net> napisał(a):

> [...]
    > praktyka jest jednak w innym banku, aczkolwiek myslac logicznie powinna

    Dostałem odpowiedź i dalej nie rozumię :

    "Informacja przekazana dotyczy wszystkich kart wydanych kiedykolwiek do
    rachunku karta nie została zastrzeżona dlatego taka informacja będzie
    widoczna w e-banku. Pana karta straciła ważność i nie jest możliwe
    posługiwanie się tą kartą"....

    ???????????
    Ale dlaczego ma status aktywna ??
    Dziwny ten Lukas. Moim zdaniem powinni ją zamknąć.

  • 10. Data: 2005-10-25 09:43:22
    Od: dwr <""dwr-usun-to\"@TEGO NIE MAgazeta.pl">

    MM napisał(a):
> [...]
    > status -"aktywna". Co z tym zrobić ?.
    > Pzdr.
    > W starym systemie nie było podglądu i nie było problemu -:).

    a ja na takie pytanie sotalem wewn. poczta taka odpowiedz:

    "w systemie widzi Pan 2 egzemplarze tej samej karty. Jeden egzemplarz,
    ten z datą ważności przeszłą oznacza 'plastik', który został już
    zniszczony. Status pojawia się aktywny dlatego, że jest to status karty
    o danym numerze, a nie konkretnego egzemplarza. Reasumując karta jest
    cały czas jedna i ta sama tylko 'plastik' inny. Pozdrawiam"

    :)

    pozdrawiam

    dwr