  • 1. Data: 2005-10-11 18:09:38
    Temat: Lukas Tabela opłat
    Od: "B-B" <n...@m...com>

    Witam
    Zauważyłem małą poprawę w tabeli opłat za e konto. Zniknęła opłata 21 zł za
    zerwanie lokaty oraz za darmo mogą wysłać wyciąg raz w miesiącu. Widzę
    czasami można opłaty nie tylko wprowadzać ale i znosić ;)
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2005-10-11 18:39:28
    Temat: Re: Lukas Tabela opłat
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

> [...]
    > zerwanie lokaty oraz za darmo mogą wysłać wyciąg raz w miesiącu. Widzę
    > czasami można opłaty nie tylko wprowadzać ale i znosić ;)

    Rzeczywiście opłata za zerwanie znikła nie tylko dla e-konta ale dla
    wszystkich, nie 21zł tylko 20 zł (21 dni) to tak w kwestii formalnej ;)
    Widać nowy system nie ma takiej możliwości żeby naliczać opłaty za zerwanie
    lokat.

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 3. Data: 2005-10-12 07:28:19
    Od: "rusfli" <z...@m...pl>

    > Widać nowy system nie ma takiej możliwości żeby naliczać opłaty za
    > zerwanie
    > lokat.
    Nie jest to prawdą jest taka możliwość