  • 11. Data: 2008-07-07 05:20:25
    Temat: Re: Re: [Lukas] Wyci?gi elektroniczne - ostrzeżenie.
    Od: "Marek" <m_t@g_a.pl>

    > wierzysz w to?

    buhhahaha, pewnie to wszystko układ, oni sie nie myla oni kradna, to jkas
    paranoja, lecz sie czlowieku

    pozdr
    Marek

  • 12. Data: 2008-07-07 09:09:53
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Marek" <m_t@g_a.pl> napisał w wiadomości

    > buhhahaha, pewnie to wszystko układ, oni sie nie myla oni kradna, to jkas
    > paranoja, lecz sie czlowieku

    Nie zastanowilo ci, dlaczego bank "zawsze" myli sie na swoja korzysc?

  • 13. Data: 2008-07-07 09:28:34
    Od: "." <b...@b...pl>

    > Nie zastanowilo ci, dlaczego bank "zawsze" myli sie na swoja korzysc?

    Ty też myślisz zawsze na soją korzyść, zresztą jak każdy normalny człowiek.
    I pewnie się zdziwisz bo też uważam że banki to złodziejskie instytucje, ale
    nie tylko banki :) (chociaż banki potrafię zrozumieć bo to w końcu prywatne
    firmy które mają przynosić zyski).

  • 14. Data: 2008-07-07 19:00:12
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "." <b...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ale nie tylko banki :) (chociaż banki potrafię zrozumieć bo to w końcu
    > prywatne firmy które mają przynosić zyski).

    No niby zgoda, ale czy musi sie to odbywac w sposob nieomal bandycki?
    Zwlaszcza banki, ktore sa najbogatrzymi instytuciami na swiecie... a moze
    wlasnie dlatego sa najbogatrze?:))
    Bank ma cala armie prawnikow, specow... az dziw, ze maja takie "pomylki".

  • 15. Data: 2008-07-07 22:44:57
    Temat: Re: [Lukas] Wyciągi elektroniczne - ostrzeżenie.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michał Rolka" g4qtrn$qtk$...@d...mrc.tychy.pl

    > adres, zatwierdziłem kodem i... zostałem zubożony o 10 zł. Za co? Za

    Wakacje w pełni -- trzeba z czegoś udzielać kredytów. :)
    Po co zwiększać stopy oprocentowania oszczędności, skoro
    można po prostu ukraść. :)

    Mnie Multi nie zwrócił jeszcze prowizji za prowadzenie konta. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2008-07-07 22:47:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" g4r90n$p2r$...@o...icpnet.pl

    > ktos w banku popelnil błąd i tyle...

    Zauważ, że te błędy są popełniane zazwyczaj
    na korzyść banków. Rzadko na korzyść klientów. :)

    > dziwne tylko, ze korzystasz z uslug tych zlodziejeskich podmiotow ;-/
    > ja to robie z wyboru, nie z przymusu

    I nie korzystasz w ogóle z ,,usług'' złodziei? Nikt nigdy Cię nie okradł?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2008-07-08 09:33:37
    Od: "." <b...@b...pl>

    oj sorry - przeczytałem myśli a Ty napisałeś myli - stąd moje pierwsze
    zdanie na temat myśli :)

    Podejrzewam, że jak bank się pomyli na czyjąś korzyść to nikt tego na prawo
    i lewo nie opowiada, jak na niekorzyść to zaraz jest szum - to po pierwsze.
    Po drugie - znam stan swojej "kieszeni" i wiem że powinno być w niej "nie
    mniej niż". Jak jest mniej to szukam dlaczego, nadwyżkami się nie
    przejmuję - może oni robią podobnie? :)

  • 18. Data: 2008-07-08 09:48:18
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    >
    > Podejrzewam, że jak bank się pomyli na czyjąś korzyść to nikt tego na
    > prawo i lewo nie opowiada, jak na niekorzyść to zaraz jest szum - to po

    Szum? Zaraz jestes naciagaczem i zlodziejem... I bank w imie prawa przywala
    ci karne odsetki....

    > Po drugie - znam stan swojej "kieszeni" i wiem że powinno być w niej "nie
    > mniej niż". Jak jest mniej to szukam dlaczego, nadwyżkami się nie
    > przejmuję - może oni robią podobnie? :)

    Watpie, co jak co ale w banku kasa powinna sie zgadzac z tym co na
    papierku:) Predzej to celowe ruchy, wymierzone w klientow kotorzy machna
    reka na zasadzie "a tam, to 10zl"

  • 19. Data: 2008-07-08 09:59:09
    Temat: Re: [Lukas] Wyci?gi elektroniczne - ostrzeżenie.
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-07-08, swen <n...@n...com> wrote:

    [...]

    > Watpie, co jak co ale w banku kasa powinna sie zgadzac z tym co na
    > papierku:) Predzej to celowe ruchy, wymierzone w klientow kotorzy machna
    > reka na zasadzie "a tam, to 10zl"

    Jakoś kiedy była awaria VISA (która mnie nie dotknęła), to bank i tak
    wycofał moje _prawidłowe_ transakcje. A ja się cieszyłem darmowym
    okresem kredytowania dłuższym o 30 dni.

    Bankowcy się mylą w każdą stronę. To w końcu ludzie. Tylko Ty masz
    klapki na oczach i postępujesz na zasadzie "jeśli fakty nie pasują do
    tezy - tym gorzej dla faktów".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 20. Data: 2008-07-08 15:36:04
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Jakoś kiedy była awaria VISA (która mnie nie dotknęła), to bank i tak
    > wycofał moje _prawidłowe_ transakcje. A ja się cieszyłem darmowym
    > okresem kredytowania dłuższym o 30 dni.

    Racz zwrocic uwage, ze awaria byla w VISA a nie w banku, to po pierwsze, a
    po drugie, nawet jak by byla w banku to bank by sie wycofal bo za glosno
    bylo o tym. Zreszta to byla awaria jak sam pwiedziales. Ja pisze o celowych
    "bledach" bankowych typu pobranie za zmiane danych, za sprawdzenie salda
    itp.
    Najwiecej przekretow bankowych jest wlasnie do 10zl... nie kradnie sie
    miliardow w weekend ale miliardy na przestrzeni 5 czy 10 lat po 1zl...

    > Bankowcy się mylą w każdą stronę. To w końcu ludzie. Tylko Ty masz
    > klapki na oczach i postępujesz na zasadzie "jeśli fakty nie pasują do
    > tezy - tym gorzej dla faktów".

    Jak tam wolisz.