  • 1. Data: 2005-05-06 09:52:58
    Temat: Lukas aktywacja tokena
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Zakladalem wlasnie ekonto pro. Wczoraj przyszla przesylka
    z tokenem. Dzwonie, aktywuje. Probuje sie logowac przez siec.
    Nie dziala. Dzwonie znow - przelaczaja po specjalistach, 3
    3 razy podaje pesel, 3 razy date urodzenia, nazwisko panienskie...
    W koncu po okolo 20 minutach dowiedzialem sie ze token bedzie
    aktywny dopiero nastepnego dnia po godzinie 12tej. Jakby nie mogli
    powiedziec tego wczesniej...

    a.

  • 2. Data: 2005-05-06 10:08:02
    Temat: Re: Lukas aktywacja tokena
    Od: " Herr" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    w...@a...pl (Wemif) napisał(a):

    > W koncu po okolo 20 minutach dowiedzialem sie ze token bedzie
    > aktywny dopiero nastepnego dnia po godzinie 12tej. Jakby nie mogli
    > powiedziec tego wczesniej...
    >
    > a.

    Czyli w tym banku od dwóch lat nic sie nie zmieniło. Miałem dokładnie taki
    sam przypadek. Nie zdziw się jak jutro po 12,00 dalej będzie nieczynny, bo
    informatycy mają weekend. hehe.
    Pzdr.

  • 3. Data: 2005-05-06 12:02:28
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Wemif wrote:
> [...]
    > W koncu po okolo 20 minutach dowiedzialem sie ze token bedzie
    > aktywny dopiero nastepnego dnia po godzinie 12tej. Jakby nie mogli

    Hmm, pani w oddziale nie mówiła.
    Zawsze trzy razy powtarzają, żeby klient potenm nie dzwonił.