  • 11. Data: 2003-04-28 21:07:13
    Temat: Re: Lukas bank-tak powinno być w każdym, ale nie tu
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Hmmm... w sumie sam sobie zwykle robię kawę w Lukasie i to tylko, jak
    > jest kolejka...

    Ja też ;) Raz nawet, jak trafiłam na zbiegowisko emerytów załatwiających
    kredyty i płacących raty, to sobie do tej kawy wyciągnęłam jeden z pączków
    kupionych akurat przed pójciem do banku :D

    >Jeszcze mi nie zaproponowano...

    A mi tak ze 2 razy, ale nie skorzystałam, bo akurat się śpieszyłam i nie w
    głowie mi było żłopanie kawy w Lukasie ;)

    > Generlanie automat jest też do obsługi przez klientów - tak mi się
    > przynajmniej wydaje... :-)

    Dobrze Ci się wydaje IMHO ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2003-04-29 06:06:13
    Od: "user" <...@i...pl>

    Użytkownik <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nie chciałem się zbytnio rozpisywać, ale jak już piszecie to wyleję cały
    dzban
    > wody.
    >
    > 1. Profesjonalizm pracowników na bardzo niskim poziomie-na pytanie
    rozwiązania
    > problemu otrzymałem 3 sprzeczne informacje od "doradcy bankowego" (ciekawe
    czy
    > sprzeczność nazw ? dordaca i dezinformator).

    a spotkales instytucje gdzie call center dziala super? ja ponad rok mam
    ekonto pro w lukasie ,problemow brak

    > 2. Obsługa bardzo nie miła, a staram się być bardzo kulturalny wobec
    > wszystkich ludzi nawet tyvh nie wychowanych, co w tym pseudo banku wymaga
    dużo
    > wysiłku.

    zdarza sie, poczawszy od kierowcy autobusu mpk do... tutaj nie ma gornej
    granicy

    > 3. Lukaslinia - nie wiem komu to potrzebne skoro nic nie można przez nią
    > załatwić, klient przełączany do kilku specjalitów po kolei - i nie marz że
    coś
    > załatwisz.

    to nie umiesz sie wyslowic skoro Cie tak zbywaja? moglbym powiedziec , ze
    jest np tak w + ale nie w lukasie
    jezeli wiesz czego chcesz, otrzymujesze informacje, w dodatku za friko -0800
    co sobie chwale, 0801 w mbanku juz nie jest takie tanie...w miesiacu marcu,
    na potwierdzenie kart, uaktywnienie listy itp wydalem prawie 5 zl...
    dla mnie lukas jest defaultowym kontem , kawy nie pilem nigdy, a ostatni raz
    w oddziale bylem w sierpniu i nie odczuwam potrzeby

  • 13. Data: 2003-04-29 07:10:45
    Od: o...@o...pl

    Nie ma wiekszego sensu sie spierac, czy w LUKASie jest dobra i profesjonalna
    obsluga, lepsza czy gorsza niz w innych bankach. Zalezy to od konkretnego
    oddzialu, poczawszy od kawy skonczywszy na profesjonalnych odpowiedziach
    pracownikow na niestandardowe pytania klientow. A tak zeby cos dodac z innej
    beczki: moj brat ma konto walutowe w PKO BP. Jest zadowolony jak malo kto -
    wszystko ma zalatwiane od reki, czesto nawet z pominieciem formalnych kanalow.
    Z kolei Pani z Ktora Mieszkam postanowila wziac kredyt na samochod w PKO BP.
    Nie miala zadnych problemow ze zdolnoscia kredytowa, jest zatrudniona na czas
    nieokreslony w duzej panstwowej firmie, zarobki duzo powyzej sredniej krajowej.
    Jednak pani w okienku z napisem "Kredyty" powiedziala: -My to raczej takim
    mlodym nie dajemy (wiek 22 lata)... Na to me nieco poirytowane Dziewcze: -To co
    mam isc do innego banku? Na to pani od kredytow wyraznie uszczesliwiona: -
    Wlasnie, niech pani idzie lepiej do innego banku.

  • 14. Data: 2003-04-29 07:19:01
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Właśnie - na ichniej www jest reklama "kawa albo herbata?". No to ja się
    > pytam co jest z tą herbatą ?? :-)))
    we wroclawiu na szewskiej zawsze proponowali kawe lub herbate
    teraz oddzial przeniesli i w nowym jeszcze nie bylem
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 15. Data: 2003-04-29 08:11:31
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 28 Apr 2003 22:31:24 +0200, "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    wrote:

    >Hmmm... w sumie sam sobie zwykle robię kawę w Lukasie i to tylko, jak jest
    >kolejka... Jeszcze mi nie zaproponowano...

    Łódź:
    Piotrkowska 22 - nie proponują, ale kawa jest
    Gorkiego 28 - zawsze proponują
    w pozostałych oddziałach rzadko bywam

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 16. Data: 2003-04-29 18:13:55
    Od: c...@o...pl

> [...]
    > dla mnie lukas jest defaultowym kontem , kawy nie pilem nigdy, a ostatni raz
    > w oddziale bylem w sierpniu i nie odczuwam potrzeby

    Mam tez konto mBanku, a liste haseł jednorazowych aktywuję przez neta, tak
    chyba taniej ?

  • 17. Data: 2003-04-30 05:46:55
    Od: "user" <...@i...pl>

    > Mam tez konto mBanku, a liste haseł jednorazowych aktywuję przez neta, tak
    > chyba taniej ?

    z pewnoscia, ale skoro atywowalem równiez karty mozna sie domyslec ze jestem
    new_user i new_hasla mozna tylko via telefon aktywowac...